רויאל קאריביין מציעה בקיץ לנופשים הישראלים חופשות קרוזים באירופה

חברת הקרוזים האמריקאית רויאל קאריביין וחברות הבת סלבריטי קרוזס ואזמרה קרוזס, יפעילו 13 אוניות באירופה במהלך הקיץ, שתצענה נופשים, שימשכו בין 4 ל- 14 ימים

חברת הקרוזים האמריקאית רויאל קאריביין וחברות הבת סלבריטי קרוזס ואזמרה קרוזס, יפעילו 13 אוניות באירופה במהלך הקיץ, שתצענה נופשים, שימשכו בין 4 ל- 14 ימים.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שרותי תיירות, שהינה נציגתה הבלעדית של רויאל קאריביין בישראל, אומר: "הגידול הרב בתפוסות ובדרישה לחופשת קרוזים באירופה, הביא את רויאל קאריביין להחלטה להגדיל את מספר האוניות שיפליגו ביבשת אירופה בקיץ הקרוב. הקרוזים באירופה יביאו את הנופשים לכמה מהיעדים המרהיבים והמרתקים ביבשת, על סיפונן של האוניות החדישות ביותר".

הנוסעים ייהנו מביקורים בערים ויעדים אטרקטיביים, כגון גיברלטר, ברצלונה, ניס, פירנצה, סרדיניה, ליסבון, מלגה, מונטה קרלו, רומא, ארצות סקנדינביה, סט. פטרסבורג ועוד.

על האוניות השונות ייהנו הנופשים, בין היתר, מבריכות לגלישת גלים, קירות טיפוס, זירת החלקה על הקרח, מתקני מיני גולף, מגרשי כדורסל, כדורעף, מועדוני בריאות וחדרי כושר,
מתקנים מיוחדים לילדים, ועוד.

"אני מאמין שהתנועה הגדולה שהייתה במהלך 2007, של נופשים ישראלים שבחרו בחופשת נופש על אוניות קרוזים, תמשך גם בשנת 2008. מדובר באלפי ישראלים אשר למדו להכיר את יתרונות החופשה על אניית קרוזים", מוסיף שנבל. "בחודשים אפריל ומאי השנה אנו מציעים לישראלים חופשת נופש על אניות פאר שתצאנה מנמלי ברצלונה, וונציה, המבורג ואוסלו. בנוסף לחופשות שימשכו 7 ימים, אנו מציעים גם חופשות קצרות של 3-4 ימים שיאפשרו לישראלים רבים ליהנות מחופשה על אניות הפאר שלנו במחירים מאד נוחים".

חופשה כזאת בה נהנים גם הילדים ממועדונים מיוחדים וממגוון תוכניות המיועדות במיוחד להם, תעלה לאורח הישראלי כ- 100 דולר ללילה, כולל שירות של מזון ומשקאות 24 שעות ביממה ללא כל תוספת.

מחירים לדוגמא:
יציאה מברצלונה, ב-10 במאי, ל-7 לילות, באוניה הגדולה באירופה
Voyager of the Seas (ה-Voyager מתחילה את העונה בחודש מאי) –
מחיר החל מ-2,140 $, ל-4 אנשים (זוג+2), לחדר פנימי.

יציאה מוונציה, ב-26 באפריל, ל-7 לילות, באיים היווניים והחוף הדלמטי באוניה Splendour of the Seas – מחיר החל מ-2,560 $, ל-4 אנשים (זוג+2), לחדר חיצוני.

המחירים אינם כוללים מסים, תשר וטיסות.


סנורמה שרותי תיירות
טל. 04-8611616
www.sunorama.co.il/HTMLs/home.aspx


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר