רשת לחם ארז מצפינה סניף חדש של הרשת נפתח בראש פינה

במסגרת התרחבות רשת לחם ארז נפתח בימים אלו סניף צפוני חדש בראש פינה. הסניף הגלילי החדש בראש פינה נמצא ברחובה הראשי של המושבה, ומשרת את תושבי המקום וכן את הטיילים הרבים הפוקדים את אזור הצפון

במסגרת התרחבות רשת לחם ארז נפתח בימים אלו סניף צפוני חדש בראש פינה. הסניף הגלילי החדש בראש פינה נמצא ברחובה הראשי של המושבה, ומשרת את תושבי המקום וכן את הטיילים הרבים הפוקדים את אזור הצפון. בימי שמש יפים ניתן לשבת במרפסת המטופחת תחת שמשיות וחובבי המוסיקה והשירה מוזמנים מדי יום שישי בשעות בין ערביים להצטרף לערבי שירה בציבור המתקיימים במקום.

הסניף החדש, בבעלות מקומית, פועל כחנות ובית קפה בו מגישים את תפריט בתי הקפה הכולל: ארוחות בוקר, סנדביצ'ים, מרקים, נזידים, סלטים, קפה משובח ועוד. במרכזו הוצב תנור גדול ויאפו בו מידי יום פוקאצ'ות ופלוטים חמים וטריים. תפריטו ישתנה על פי עונות השנה, בהנחייתו של ארז קומרובסקי.

בנוסף, פועלת במקום, חנות בה נמכרים הלחמים הידועים והנהדרים של "לחם ארז" – לחמים טריים בעבודת יד מחומרים טבעיים בלבד, עוגות, עוגיות, ריבות, ממרחים, רטבים, זיתים, גבינות איכותיות, יינות מיקבי בוטיק ישראליים ועוד.

הסניף החדש מעוצב לפי הקו החדש שהונהג ברשת. עיצוב עכשווי אך קלאסי וחסר זמן, אמיתי. נגיעות עץ אלון מזכירות בגווניהם את הלחמים והמאפים, והן משתלבות בגווני האפור החמים השולטים בחלל. המטבח והבר, הפתוחים אל החנות ואל חלל הישיבה, הופכים את "לחם ארז" למקום מפגש חווייתי סביב האפייה והמאפים.

לחם ארז
מרכז מסחרי בסמוך לסופר מעיין
ראש פינה
טלפון: 04-6935888
שעות פתיחה: א-שבת 8:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר