רשת עידן הטבע במבצע מיוחד לראש השנה על תכשירי הרימונים

רשת בתי הטבע "עידן הטבע" יוצאת במבצע מיוחד לקראת ראש השנה בסימן החג על תכשירי הטיפול המבוססים על רימונים, של חברת "נטע רוקחות מהטבע"

רשת בתי הטבע "עידן הטבע" יוצאת במבצע מיוחד לקראת ראש השנה בסימן החג על תכשירי הטיפול המבוססים על רימונים, של חברת "נטע רוקחות מהטבע".

כל הקונה שני בקבוקים של תמצית זרעי רימונים (לשתייה – למניעה וטיפול במגוון בעיות רפואיות) מקבל במתנה בקבוק של שמן זרעי רימונים (למריחה על הפנים – לטיפול בבעיות עור ולמניעת הזדקנות העור) בשווי 100 ₪.
(מחיר תמצית זרעי רימונים – 179 ₪).
המבצעים בתוקף עד סוף אוקטובר 2008.

ברשת בתי הטבע אומרים כי לתמצית זרעי רימונים תכונות ייחודיות המסייעות בריפוי מחלות רבות בגוף.
התמצית מכילה חומצת שומן בשם PUNICIL ACID, שיש לה היכולת להפחית את העמידות לאינסולין ולהביא לאיזון רמת הסוכר בדם. כמו כן, תמצית זרעי הרימונים מסייעת במניעה ועצירת טרשת עורקים, לחץ דם גבוה, אנטי דלקתי, לחיזוק מערכת החיסון, מניעת מחלות הסרטן, ומפחית את רמת השומנים בדם.

שמן זרעי רימונים מכיל חומצת שומן לינולאית, המגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים והאפידרמיס – השכבה העליונה של העור, מפחיתה קמטים וקמטוטים ומגנה מפני נזקים סביבתיים. כמו כן השמן מומלץ לטיפול בשומות שומניות, צלקות, הבהרת כתמי עור, וכן הוא מונע התפתחות והתפשטות סרטן העור.

להשיג ברשת "עידן הטבע". 
שירות משלוחים מיוחד של התכשירים לבית הלקוח בכל רחבי הארץ. 
טל. 03-7315665

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר