רשת קפה הלל מגיעה לצפון עם הסניף ה-21 בקניון נהרייה

עד סוף השנה תקים רשת קפה הלל שמונה סניפים נוספים, ביניהם בקניון מודיעין, קניון הסיטי באשדוד, גבעת שמואל, ואתרים נוספים ברחבי הארץ

רשת 'קפה הלל' מגיעה לעיר הצפונית נהרייה, עם הסניף ה-21 של הרשת שנפתח בקניון נהרייה. סניף נוסף של 'קפה הלל' ייפתח מייד אחרי חג הפסח בקניון הקריון בקריית ביאליק.
הסניפים מעוצבים על פי הקווים של רשת קפה הלל, אותם מגדיר אדי כץ, סמנכ"ל התפעול של קפה הלל: "ביתי, חם ונינוח, עם השראה מבתי הקפה הקלאסיים באירופה. משהו עכשווי עם טעם של פעם".

כץ מוסיף: "עד היום הוקמו סניפים של רשת קפה הלל מאילת בדרום עד השרון. אנו שמחים להקים סניף ראשון בצפון הארץ ולהביא את בשורת קפה הלל גם לתושבי הצפון. המקום מעוצב בקונספט של סלון ביתי ומזמין, בו יוכלו הלקוחות הקניון ליהנות מספל קפה משובח ותפריטים עשירים ומגוונים".

עד סוף השנה תקים רשת קפה הלל שמונה סניפים נוספים, ביניהם בקניון מודיעין, קניון הסיטי באשדוד, גבעת שמואל, ואתרים נוספים ברחבי הארץ.


"קפה הלל" הינה רשת אספרסו בר המתגאה בטיב ואיכות קפה גבוהים, מגוון רחב של מזון ומאפים בעבודת יד הנעשים בפטיסרי הלל בניצוחו של השף-קונדיטור ערן שוורצברד, יחד עם שירות ואווירה ביתית ונעימה כשל בית קפה שכונתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר