רשת elite coffee הופכת לרשת קפה עלית

המהלך כולל עיצוב מחדש של המרחב הקמעונאי, השקת תפריט מעודכן של משקאות קפה איכותי ומזון ישראלי לצד הקפה, כחלק מאסטרטגיית חברת הקפה, ששמה לעצמה למטרה לפגוש את הצרכן הישראלי בבית ומחוץ לבית עם הצעות קפה מגוונות תחת מותג עלית

כחלק מהמשך תהליך גיבוש הזהות התאגידית של קבוצת שטראוס, עוברים הסניפים של עלית קופי מהלך שינוי רחב היקף, החל משם המותג הכולל חיבור שם הרשת והלוגו למותג העל "קפה עלית", תכנון ועיצוב המרחב הקמעונאי של עמדת המכירה, רענון כולל של כל האביזרים, ופיתוח מוצרי המזון המוגשים לצד הקפה.
המהלך ממשיך את יישום הזהות התאגידית שהחלה שטראוס לפני כשנה, מאפשר מעבר לזהות אחידה, ומכנס את כל מוצרי הקפה תחת מטריה אחת אחידה של "עלית". 

הקונספט ייושם תחילה בשלוש נקודות המכירה בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב, אשר נבחרו בשל מיקומם האסטרטגי וחשיפתם למיליוני צרכנים העוברים לידם כל יום. בהמשך יעברו כלל סניפי הרשת לקונספט המתחדש, תחת 'קפה עלית'.
תוכנית העבודה מתבססת על יישום הקונספט בכ-40 נקודות מכירה עד סוף השנה, והשלמת המהלך לכלל הרשת בשנת 2011. בנוסף, כל סניף חדש שיוקם יצטרף גם הוא לקונספט המתחדש של 'קפה עלית'.

התפריט החדש של עלית קופי יכלול מה שמוגדר כ"חוויות ישראליות קטנות בדרך לעבודה, בהפסקה ובמנוחה", עם מבחר משקאות קפה חמים שפותחו ע"י צוות טכנולוגים של חברת הקפה, ביניהם משקאות קפה מבוססי אספרסו, קפה טורקי עלית במגוון אפשרויות הגשה, בוץ, טורקי מבושל, טורקי מבושל עם הל, וטורקי עם חלב. קפה נמס עלית, קפה נמס הפוך, משקאות קפה חדשים כדוגמת אספרסו מוגז, וקפה קר עם אספרסו וקרח ומגוון של משקאות עונתיים.

את המשקאות החמים והקרים ילוו מגוון מאפים מלוחים או מתוקים, עוגות בחושות ועוגות שמרים. הכריכים מותאמים גם כן לחך הישראלי, ועשויים מלחמנייה מתוקה ומכיכר לחם איכותי. הטוסטים יוגשו בפיתה מיוחדת. הסלטים החדשים מגיעים באריזה נוחה לנשיאה ובמתכונים חדשים המבוססים על טעמים ישראליים עדכניים ומועדפים. תפריט המזון הנלווה פותח ע"י השף אדיר בטאט.

קפה עלית (coffee elite) הנה רשת של כ-80 עמדות קפה בהפעלה עצמית המעסיקה כ-530 עובדים בכל רחבי הארץ. 
בשנים האחרונות הרשת נמצאת בצמיחה שנתית דו-ספרתית, ופותחת כ-12 סניפים חדשים בממוצע כל שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר