שלי טורס: בראש השנה נופשים בארץ, בסוכות מבלים בחו"ל

בחופשת סוכות תהיה פריחה של טיולים בחו"ל, כשמדובר בחופשה ארוכה מהרגיל. לב ארי מציין כי מזג האוויר במספר ארצות באירופה הופך לנעים במיוחד, והזמנות רבות מתבצעות לאזורים כמו אירלנד, אזור היער השחור (הכולל את משולש הארצות צרפת, גרמניה ושוויץ), וצרפת – אזור הפרובאנס והריביירה הצרפתית

סמיכות ראש השנה לתקופת החופש הגדול, וראש השנה כחג הנתפס משפחתי בעיני הישראלים, מביא נופשים רבים להעדיף לבלות את החג קרוב לבית. תקופת סוכות, לעומת זאת, היא הפריחה הגדולה לנופש בחו"ל ביעדים אידיאלים בעונה זו כמו אירלנד, אזור היער השחור, הפרובאנס בצרפת והריביירה הצרפתית ועוד. בראש השנה נמצאת אילת מקום הראשון מבחינת העדפת הנופשים, וזמינות החדרים הולכת ומצטמצמת, אך גם בצפון ובאזור ים המלח ישנו ביקוש רב.
כך אומר יעקב לב ארי, מנכ"ל שלי טורס, המציין כי זוג שיזמין חופשה בראש השנה 4 לילות בקלאב מד קוראל ביץ' באילת ישלם 6,600 ₪, ולילד ישלם 1,650 ₪. את החג בקלאב מד אילת מבטיחים לחגוג כמיטב המסורת של קלאב מד במסגרת "הכל כלול", עם צוות מקצועי של 50 אירופאים (GO) המארחים ומנעימים את זמנו של האורח בארוחות, בבידור ובבריכה.

בחופשת סוכות תהיה פריחה של טיולים בחו"ל, כשמדובר בחופשה ארוכה מהרגיל. לב ארי מציין כי מזג האוויר במספר ארצות באירופה הופך לנעים במיוחד, והזמנות רבות מתבצעות לאזורים כמו אירלנד, אזור היער השחור (הכולל את משולש הארצות צרפת, גרמניה ושוויץ), וצרפת – אזור הפרובאנס והריביירה הצרפתית.

שלי טורס מציעה טיולי רכבת יחודיים באירלנד.
עונת התיירות באירלנד מסתיימת בתום החגים וזוהי ההזדמנות האחרונה העונה לנסיעה בתקופה זו. טיולי הרכבת בעלי יתרון גדול מכיוון שהאזורים הכפריים באירלנד קשים לניווט ברכב ובמסגרת טיול כזה נפגשים בתחנת הרכבת בדבלין ונוסעים למקומות שונים ברכבות המתקדמות של אירלנד, אוכלים ארוחת בוקר ברכבת. ימי טיול מוצעים לדוגמא: לחוף המערבי של אירלנד, לדרום מזרח אירלנד, לעיר קורק וטירת בלארני מהמאה ה-15, המחיר החל מ-89 יורו ועד 109 יורו. (לא כולל טיסות).

באזור היער השחור מוצע מלון HOTEL GOLDENER KNOPF בגבול שוויץ,.כ-30 דקות נסיעה ממרכז העיר בזל ,ובמשולש הארצות שוויץ, צרפת וגרמניה, שוכנת BAD SÄCKINGEN על שפת נהר הריין, עם גשר העץ המקורה המפורסם, עיר עתיקה ומקסימה עם חנויות, מסעדות ובתי קפה, בית מרחצאות מודרני, ומעיינות מרפא המוכרים מזה 1,100 שנה עם מים מינרליים מרפאים.
החופשה כוללת לינה במלון GOLDENER KNOPF בדרגת 4 כוכבים, הממוקם במרכז העיר העתיקה של העיירה ועל שפת נהר הריין. החדרים כוללים מרפסת עם נוף לנהר הריין ולשוויץ.
המקום מתאים לטיולי כוכב.
החבילה כוללת: 7 לילות לינה על בסיס חצי פנסיון העברות משדה התעופה של ציריך למלון וחזרה מסים מקומיים Kurtaxe, כרטיס נסיעה חופשי בכל איזור היער השחור ברכבת + אוטובוסים והנחות רבות באתרי תיירות שונים. המחיר החל מ- 1,039 יורו לאדם בחדר זוגי.

שלי טורס גם מציעה לינה בבתי דירות בפרובאנס ובריביירה הצרפתית. מדובר בבתי דירות חדישים עם סלון ומטבחון, המאובזרים בכל הדרוש (מגבות, מצעים וכו'). קניות ניתן לבצע בסופרמרקט הקרוב. יתרון המחיר חשוב כאן בגלל שער היורו המקשה על טיולים באזור, ומאפשר לינה אפילו בריביירה הצרפתית בעלות סבירה.
ספטמבר-אוקטובר הוא זמן אידיאלי לביקור באזור, מכיוון שהצרפתים חוזרים לעבודה מהחופשה, ומקומות הבילוי לא עמוסים כמו בתקופת יולי-אוגוסט.
הפרובאנס מקסים בתקופה זו, וכדאי לשכור רכב ולנוע לכיוון האתרים הארכיאולוגיים ולבקר במסעדות, ביקבים ובשווקים הססגוניים, בבית הכנסת העתיק בקארפנטרה, עיירת אומנים ועוד. לינה בדירה ל-4 עד 10 אנשים במקום מרכזי החל מ-299 יורו לאדם (אידיאלי למשפחה).

שלי טורס היא חברת נסיעות פרטית שנוסדה בשנת 1986 על ידי יעקב לב ארי המנכ"ל. חברת הנסיעות מעניקה שירותי תיירות של מוצרי יוקרה, נסיעות עסקיות, נופש משפחתי, חופשות לאזורים אקזוטיים בעולם, נופש פעיל (סקי, אופניים וכו'), חופשות לשומרי מסורת ועוד. שלי טורס היא גם סיטונאית תיירות העובדת עם מבחר ספקים בעולם ומציעה לקהל הרחב ולסוכני נסיעות ברחבי הארץ מגוון חבילות לנוסעים במחירים ובתנאים נוחים. החברה פועלת באמצעות משרד הנסיעות שלה, ובאמצעות אתר האינטרנט המחודש www.dilim.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר