שלי טורס מציעה למטיילים בצ'ילה טיולים פרטיים מודרכים לבודדים ולקבוצות סגורות

גודלם של היערות וסבכם עלולים לעורר אף סכנות, בעיקר במקרים של שינוי בתנאי מזג האוויר, כפי שהודגם לא מכבר על ידי שלושת המטיילים הישראלים שחולצו לבסוף בריאים ושלמים

חברת "שלי טורס" מציעה פתרון לסכנות שטומנת צ'ילה עבור התרמילאים: טיולים פרטיים מודרכים לבודדים ולקבוצות סגורות. כך נהנים המטיילים מטרקים בפארקים המרשימים ובשמורות היפהפיות בליוויים של מדריכים מיומנים, המכירים היטב את האזור. אפשרות זו גם פותחת את נופיה של צ'ילה לאוכלוסיה רחבה יותר, ומאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממנה ולא רק לתרמילאים.

צ'ילה, ארץ האגמים והקרחונים, היא ארץ מגוונת וצבעונית שבה עיירות נופש וקרחונים, פסגות הרים ואגמים, יקבי יין מהטובים בעולם, פארקים לאומיים מהמרשימים בתבל ועוד. אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר של צ'ילה הוא הפארקים הלאומיים המרשימים הכוללים בעלי חיים מגוונים ויערות ענק. הטיולים בשמורות אלו הם חוויה ייחודית ועוצרת נשימה, אולם גודלם של היערות וסבכם עלולים לעורר אף סכנות, בעיקר במקרים של שינוי בתנאי מזג האוויר, כפי שהודגם לא מכבר על ידי שלושת המטיילים הישראלים שחולצו לבסוף בריאים ושלמים.

חברת שלי טורס מודעת לסכנות אלה אשר לא מרתיעות את התרמילאים הממשיכים להגיע בהמוניהם לצ'ילה. החברה מציעה פתרון שיאפשר להם ליהנות משני העולמות: גם מטרקים בשמורות ובפארקים וגם מביטחון ושקט נפשי. המדובר בחבילות תיור אתגרי הכוללות לינה במלונות אשר ממוקמים ליד שמורות הטבע והפארקים הלאומיים ומאפשרים טיולים מודרכים לבודדים או לקבוצות קטנות.

למשל:
פטגוניה, צ'ילה חבילת תיור אתגרית. במלון Remota 4 כוכבים. המלון ממוקם בשולי העיירה פוארטו נאטאלס,וכל החדרים פונים למפרץ אספרנצה, קרחון בלמסדה ושמורת הרי פיינה. החבילה כוללת סיורים היוצאים מהמלון. הסיורים יוצאים לאזורי תיירות נבחרים כגון: שמורת מילודון, אגם פורטניו שלמרגלות הר טנריפה, טיול רגלי בשבילי סיירה דורותיאה, פיורד אספרנזה לצפייה בקרחוני פטגוניה' שייט בתעלות פטגוניה סביב קרחוני בלמסדה וסראנו, טיול רגלי בלגונת סופייה ועוד. בסיורים ניתן יהיה לעקוב אחר חיי הבר, לצפות בעופות בר: ברווזים, ברבורים, פלמינגו, ציפורים וקונדורים וכן לצפות בשלוש הפסגות שעל שמן נקרא הפארק טורס דל פיינה.
החבילה כוללת 3 או 4 או 7 לילות פנסיון מלא. העברות הלוך ושוב מפונטה ארנאס למלון וחזרה, סיורים היוצאים מהמלון, שימוש בסאונה, ג'קוזי ובבריכה המקורה שבמבנה הסמוך למלון.
מחיר: החל מ- 969 דולר לאדם בהתאם למספר הלילות המוזמנים (לא כולל טיסות).

(5 כוכבים) EXPLORA PATAGONIA – מלוןׁ יוקרה למול נופי בראשית
המלון שוכן בלב פטגוניה מול מצוקי טורס דל פיינה ושפת אגם הפארק הלאומי טורס דל פיינה. הפארק משתרע על שטח של יותר מ 1600 קמ"ר, ויש בו יותר מ-200 ק"מ של שבילים ומסלולי הליכה, העוברים במגוון מדהים של נופים- אגמים בשלל צבעים, קרחונים, מפלים, צוקים נישאים, יערות עבותים ומרחבים פתוחים. המלון מציע יוקרה בצד קירבה לנופי בראשית ואפשרות לצאת המלון למגוון טיולים במסלולים שונים-רגליים,שייט באגמים, רכיבה על סוסים ומיני-וואנים. עוד במלון: בריכה מקורה מחוממת, מכון כושר,סאונה,ג'קוזי תחת כיפת השמיים, מסאג' ועוד. החבילה כוללת: העברות מפונטה ארנאס למלון וחזרה, לילות במלון על פי בחירה בסיס פנסיון מלא. סיורים בכל יום על פי בחירה ( עד 12 איש).
מחיר: החל מ- 1799 דולר לאדם בהתאם לסוג החדר ומספר הלילות.

בנוסף, צ'ילה הצטיירה עד היום כמיועדת לתרמילאים בלבד, אולם האפשרות שמעניקה שלי טורס לטיולים מודרכים ואישיים פותחת את שעריה של צ'ילה גם למשפחות. שלי טורס מציעה טיולים המותאמים במיוחד למשפחות, וכוללים הדרכה צמודה, אוטובוס וארוחה.

www.dilim.co.il



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר