שלי טורס מציעה נופש באירלנד כמרענן של הקיץ

חופשה כפרית או יוקרתית – אירלנד, "ארץ הגמדים והפיות", מספקת את התשובה על הצד הטוב ביותר. גווני הירוק, הנופים המרהיבים והאתרים המרשימים מסמנים אותה כלהיט המוביל של הקיץ

אירלנד מספקת ליוצאים לחופשה מגוון עשיר של יעדים ומקומות בילוי אטרקטיביים. הנופים האיריים כרוכים בהיסטוריה ארוכת שנים ומעניקים לה קסם ייחודי, ולא סתם היא נחשבת ל"ארץ הגמדים והפיות". זו הסיבה שבשנים האחרונות תיירים ישראלים רבים פוקדים את דבלין, קורק, גלווי ועוד ערים רבות ברחבי אירלנד, וגם בקיץ הזה מסתמנת אירלנד כלהיט.
חברת שלי טורס מציעה את כל סוגי הנופש באירלנד: החל מחופשה כפרית וירוקה וכלה בחופשה יוקרתית בטירה מלכותית. בנוסף מציעה שלי טורס טיולים מאורגנים לאתרים בלתי נשכחים.
להלן מספר דוגמאות לאתרים שכדאי לבקר בהם באירלנד:

מוזיאון גינס
מוזיאון גינס הוא מוקד התיירות המוביל באירלנד, עם יותר ממיליון מבקרים מדי שנה מאז פתיחתו בשנת 2000. צורת המבנה החיצוני של הבניין היא צורת כוס בירה. התקדמות במעלה כוס הבירה הענקית תוביל את המבקרים למעבדת הטעימות, הכוללת הסברים מפורטים על אופן המזיגה הראוי וכד'. בהמשך ישנו סיור לאזור החביות החינני, למחלקת השיווק ולקומת הקצף – בה ניתן לקבל בירה חינם ולתצפת על דבלין והאזור כולו. הביקור במוזיאון מתאים גם לילדים.
חברת שלי טורס מציעה חבילת סופשבוע בדבלין, הכוללת: שני לילות עם ארוחת בוקר, העברות פרטיות משדה התעופה ואליו,סיור היכרות כולל דמי כניסה למוזיאון הבירה של גינס ולמבשלת ההיסטורית של וויסקי ג'יימסון. המחיר: החל מ238 אירו לאדם במלון 3 כוכבים. המחיר אינו כולל טיסות.

בנוסף, מציעה שלי טורס לינה באירלנד בסגנונות שונים: למעונינים לחוש כמו מלכים מציעה החברה 7 לילות בטירות יוקרתיות (מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ- 606 אירו, לא כולל טיסות). למעונינים בחוויה כפרית מציעה שלי טורס לינה בבתים כפריים מקוריים (מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-265 אירו, לא כולל טיסות).

העיר קורק
קורק היא העיר השנייה בגודלה באירלנד, והיא מכונה אצל תושביה "הבירה האמיתית של אירלנד". מקור השם "קורק" הוא מילה אירית שמשמעותה "מקום ביצתי", והוא מתייחס למצבה בנהר לי הביצתי הזורם בעיר. בעיר ישנן אטרקציות תיירותיות רבות, כדוגמת טירות ומרכזי תרבות. העיירה קוב שבקורק היתה תחנת העצירה האחרונה של הטיטאניק. חברת שלי טורס מציעה יום טיול לקורק: טיול לטירת בלראני והסיפור של קווינסטאון.
היציאה מדבלין לכיוון קורק נעשית ברכבת. עם ההגעה לעיר קורק נעלה על האוטובוס ונצא לעבר טירת בלארני מהמאה ה- 15 ובה אבן בלארני אשר על פי האגדה על המנשק את האבן יזכה ב"כשרון שכנוע בדברי חלקות". לאחר הסיור יוותר זמן לארוחת הצהריים נסע לקורק לסיור קצר בעיר ולאורך נמל קורק עד לעיירה קוב תחנת העצירה האחרונה של הטיטאניק, העיירה מופיעה בסרט המפורסם. בקוב נבקר במרכז התרבות "קווינסטאון סטורי" הממוקם בתחנת ויקטוריאנית משוחזרת והטרמינל הטראנסאטלנטי, אשר היווה שער יציאה מאירלנד עבור מהגרים רבים. לאחר הביקור נחזור
אל העיר קורק ונעלה על הרכבת האינטרסיטי בחזרה לדבלין.
מחיר הטיול: 109 אירו (המחיר אינו כולל ארוחות וטיסות).

דרום מזרח אירלנד
דרום מזרח אירלנד הוא אזור שמשי, בעל נופים יפהפיים ומורשת היסטורית החוזרת אחורה עד תקופת הוויקינגים.
חברת שלי טורס מציעה יום טיול בדרום מזרח אירלנד למחוזות ווקספורד, ווטפורד וקולקני.מסלול הטיול: יוצאים ברכבת לווקספורד. אנו עושים דרכנו דרומה לאורך החוף ודרך "הרי ויקלו" לעיר הויקינגית ווקספורד. לא הרבה נותר מעברה של עיר זו מעבר לרחובות הצרים והשם האירי שפירושו "קטע נהר דוד של משטחי בוץ". בווקספורד נעלה על האוטובוס ונצא לנסיעה קצרה לביקור בספינה "דאנבורדי" אשר נשאה מהגרים מאירלנד לעולם החדש בין השנים 1870 – 1845. הספינה נמצאת לא רחוק ממקום ההולדת של משפחתו של הנשיא האמריקאי קנדי. נמשיך בדרכנו למפעל הקריסטל "ווטפורד" בו נהנה מסיור מודרך ויותר די זמן בידנו לסיור עצמאי בעיר ולקניות. בתום הסיור נעשה את דרכנו חזרה לדבלין ברכבת. הסיור יוצא בימים – שני עד שבת כולל. המחיר: 99 אירו.

שלי טורס היא חברה נסיעות המספקת שירותי תיירות של מוצרי יוקרה, מחלקת תערוכות ונסיעות עסקיות, חופשות לאזורים אקזוטיים בעולם, נופש פעיל (סקי, אופניים וכו'), חופשות לשומרי מסורת, ועוד.
החברה פועלת הן באמצעות אתר האינטרנט www.dilim.co.il ובאמצעות משרד הנסיעות הממוקם באזור בורסת היהלומים ברמת גן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר