שעת התה של אידלסון 10: פטיפורים, טווילים, שבשבות ולשונות חתול בליווי תה מובחר

מסיבות תה קיימות משחר ההיסטוריה והן שימרו את המסורת עד ימנו: חגיגה שכולה סגידה להנאה והתפנקות, החל ממסיבת התה של בוסטון, דרך אליס והכובען המטורף, המלכה האם ועד לאידלסון 10

מסיבות תה קיימות משחר ההיסטוריה והן שימרו את המסורת עד ימנו: חגיגה שכולה סגידה להנאה והתפנקות, החל ממסיבת התה של בוסטון, דרך אליס והכובען המטורף, המלכה האם ועד לאידלסון 10.

באידלסון משמרים את המסורת עם הפינוק הכי חורפי- כל יום אחר הצהריים עורכים מסיבת תה מענגת עם צלחת עוגיות נימוחות וקנקן תה מובחר (15 שקל). הקונדיטוריה הכי פריזאית מגישה ליין חדש של עוגיות, עוגות, ומאפים של חורף: עוגיות חמאה מסוגים שונים, "שבשבות" מבצק עלים וסוכר וניל, "לשונות חתול"- עוגיות של בצק פריך עם וניל, טרטלטים אישיים עם תותים וקרם פטיסייר, במחירים של 9-12 שקל. לצד צלחת העוגיות מגישים קנקן עם התה המשובח של חברת Ocha, שמציעה חליטות ארומטיות: ארל גריי, לבנדר, הינדו צ'אי, ג'ינג'ר אפרסק ועוד..

רקע
אידלסון 10 (הסניף ברחוב אידלסון) – נפתח לפני חמש שנים על ידי ציונה הרשקוביץ. אידלסון מתמחה בדברי מאפה, טארטים, עוגות בחושות, עוגות מוס, מיני פטיפורים וכל מה שמתוק.
10 אידלסון נפתח לפני כשנה ברחוב בן יהודה פינת ירמיהו, ומוסיף למגוון הפטיסרי גם מנות ביסטרו, קישים, סלטים וארוחות בוקר מצוינות.
אידלסון עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מהארץ ומחו"ל, בטכניקת עבודה מקצועיות, ומציע אסתטיות יוצאת דופן ומוצר מושלם.

אידלסון 10
רח' בן יהודה 252 (פינת ירמיהו) 03-5444154
רח' אידלסון 10 – 5166518- 03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר