מיכל אנסקי תשתתף בקמפיין שבועות למותג הגבינות של נני מבית סיימן – יבואנית מוצרי גורמה. הקמפיין יעלה לקראת חג השבועות באמצעות משרד הפרסום BB&A , בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובדיגיטל. הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה של החברה תחת הסלוגן 'גבינות מקוריות מסביב לעולם', השנה הצטרפו למגוון גם גבינות מגורדות. בסך הכל מציע המותג שלושים גבינות מיובאות מצרפת, ספרד, אנגליה וקפריסין.
איציק שמואל, סמנכ"ל השיווק של סיימן, אומר: "בחרנו במיכל אנסקי להוביל את קמפיין שבועות, היות והחיבור בינה לבין המותג הינו טבעי. מיכל אנסקי, אשר נמצאת בלב העשייה הקולינרית של ישראל, משדרת איכות, בינלאומיות, יופי ועוצמה".