סל הקניות של שחר 773

סל הקניות של שחר 976
השבוע לחג ולא רק: מוצרי מותג פרטי – כדאי להכיר, סדרת פסטות – אין הבדל, גבינות מקומיות – המוצרלה, מליות – פתרון מוצלח,  רוטב שמנת בזיליקום – מוצלח, גבינות שמנת – מוצלחות, גבינות יבוא – כדאי, מגשי אירוח – מומלצים, פסטות ללא גלוטן ורטבים – הפסטה מומלצת, "גבינות" טבעוניות – לטבעונים

מוצרי מותג פרטי של שופרסל

עוד השקה מפתיעה לטובה של הרשת בתחום המותג הפרטי
עוד השקה מפתיעה לטובה של הרשת בתחום המותג הפרטי

החברה השיקה ליין חדש של מוצרים, שמכוונים לא רק לארוחות החג המתקרב אלא לשנה כולה, המשווקים תחת המותג הפרטי של הרשת. הסדרה רחבה ומגוונת, וכוללת החל מגבינות המיוצרות במחלבה הולנדית, דרך סדרת פוקאצ'ות המיוצרות במאפייה איטלקית, וכלה בסדרת קינוחים איטלקיים. הופתענו לטובה מסדרת הרביולי, הכוללת  רביולי פרימיום עם 60% במילוי פטריות וכמהין, רביולי גבינות עזים ובצל מטוגן, רביולי גבינות ופסטו. ניסינו רביולי גבינות ופסטו, שהיה עשיר בתערובת טובה של גבינות עם מעט מהפסטו, והכל עטוף בבצק לא עבה במיוחד. ביחס למתחרים, המוצר הוא אחד הטובים שטעמנו.

לקטי הירקות יכולים להתאים לארוחות יום-יומיות, פחות לארוחת שבועות – לקט למרק כתום, לקט למרק ירקות, לקט בורגונדי ולקט אסייתי. ניסינו את הלקט האסיאתי שהיה עשיר בירקות, צבעוני, וסיפק מנה יפה שהתאימה ל-2-3 סועדים. סדרת הפוקאצ'ות אכזבה – ניסינו את זו עם עגבניות השרי, שכללה בצק מעט עבה ופחות מדי עגבניות שרי. אם קונים אותן, שדרגו עם מעט שמן זית ותבלינים. לסיום, הגבינות החדשות – 14 סוגי גאודה מהולנד בצד מנצ'נגו וקסטלינו מספרד. הגאודה עם הפסטו היתה מצוינת, וכך גם הגאודה הקלאסית שטעמנו, והמחירים שלהן נוחים יחסית (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן): 59-89 שקלים לק"ג גבינה במשקל, 14.9-19.9 שקלים ל-200 גרם, 16.9 שקלים ל-300 גרם רביולי, 14.9 שקלים ללקטים, 12.9 שקלים לפוקאצ'ות. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: עוד השקה מפתיעה לטובה של הרשת בתחום המותג הפרטי. כדאי להכיר.

אקדמיה ברילה של ברילה

לדברי החברה, המיכון הייחודי שבעזרתו נעשית הפסטה, יוצר לה שטח פנים מחוספס שמאפשר אחיזה טובה יותר ברוטב
לדברי החברה, המיכון הייחודי שבעזרתו נעשית הפסטה, יוצר לה שטח פנים מחוספס שמאפשר אחיזה טובה יותר ברוטב

האם סדרת פסטה זו יותר חכמה מהקודמות לה, ולכן היא זוכה לשם זה? ואולי מי שרוכש אותה הוא בעצם החכם בינינו, רמז לחינוך הבסיסי של מי שבוחר בפסטה הרגילה? לא ממש הבנו את הבחירה בשם זה, אבל אנו יכולים להעיד שהיא אכן מצליחה להיות טובה יותר. לדברי החברה, המיכון הייחודי שבעזרתו נעשית הפסטה, יוצר לה שטח פנים מחוספס שמאפשר אחיזה טובה יותר ברוטב, והצורה והטעם שלה נשמרים לזמן ארוך יותר. השינוי ביחסים עם הרוטב אכן הורגש אצלנו, אך היו שטעמו ולא ממש הבינו מה החידוש הגדול. הסדרה כוללת פוזילי, פנה ריגטה, אוריצ'אטה ולינגוויני. המחיר כ-10 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: כנראה שצריך השכלה גבוהה כדי להבחין בהבדלים, או להיות פודיס וותיקים.

מוצרים של מחלבות גד

הקממבר במעטה פחם של החברה מאכזבת
הקממבר במעטה פחם של החברה מאכזבת

החברה השיקה מספר מוצרים חדשים לקראת החג. קרם המסקרפונה המוכן, אמנם לא משתווה לזה שמכינים בבית – ההבדל ניכר בעיקר בטעם, אבל יכול לספק פתרון טוב למי שאינו יודע או לא רוצה להכין קרם מסקרפונה לבדו, כל עוד לוקחים בחשבון שיש להקציף אותו עצמאית. הקממבר במעטה פחם של החברה מאכזבת – הגבינה צעירה מדי, ולכן חסרה עושר טעמים המאפיינים את הגבינה הנוצרת בצרפת. המוצרלה של גד מגיעה מעתה באריזה מיוחדת, כשהגבינה מחולקת לפרוסות. פתרון מצוין לכריכים, אבל היא יותר מזכירה גאודה במרקם שלה ולא את המוצרלה, אם כי הטעם עדין מאוד כיאה למוצרלה. המחיר 31.9 שקלים ל-400 גרם מסקרפונה, 18.9 שקלים ל-150 גרם קממבר, 17.5 שקלים ל-150 גרם מוצרלה.

בשורה התחתונה: אהבנו בעיקר את המוצרלה.

מליות של פוליבה

פתרון מוצלח להכנה מהירה של עוגה
פתרון מוצלח להכנה מהירה של עוגה

סדרה זו אינה חדשה בשוק אך זו הפעם הראשונה שהזדמן לנו להתנסות בה. מדובר בשלושה מוצרים המיועדים להכנה של קינוחים ועוגות – מלית דובדבנים, מלית אוכמניות וריבת חלב. מלית הדובדבנים שניסינו כללה דובדבנים חמוצים, שמתאימה מאוד להכנה של עוגה – המרקם מזכיר ג'לי, כך שנוח להוסיף אותו לעוגה, כמות הדובדבנים יפה, והטעם החמוץ-מתוק משתלב היטב עם עוגת גבינה. המחיר 8 שקלים ל-400 גרם מלית דובדבנים או אוכמניות, 10 שקלים ל-340 גרם ריבת חלב. להשיג בחנויות ברשת ובאתר.

בשורה התחתונה: פתרון מוצלח להכנה מהירה של עוגה.

מוצרים של יטבתה

המוצלח ביניהם הוא רוטב שמנת-בזיליקום מוכן לשימוש המיועד לפסטה
המוצלח ביניהם הוא רוטב שמנת-בזיליקום מוכן לשימוש המיועד לפסטה. צילום שלומי ארביב

החברה השיקה מספר מוצרים חדשים לקראת שבועות. המוצלח ביניהם הוא רוטב שמנת-בזיליקום מוכן לשימוש המיועד לפסטה, שילוב מוצלח עם שמנת עם 9% שומן וכמות יפה של צמח התבלין, כך שכל שצריך הוא להכין פסטה ויש מנה טעימה. בנוסף השיקה החברה שמנת לבישול 9% בגודל מיוחד של חצי ליטר, והיא משיקה מחדש קרם ברולה ופלאן קרמל להכנה ביתית, על בסיס שמנת מתוקה. שני הקינוחים יצאו לשוק בשנה שעברה, וגם הפעם במהדורה מוגבלת. ניסינו ולא התלהבנו – התוצאה לא מספיק קרובה לקינוחים הידועים כדי שנהנה מהם. המחיר 7.9-10.5 שקלים ל-250 מ"ל רוטב, 14.9 שקלים ל-500 מ"ל שמנת, 11.9 שקלים ל-500 מ"ל ברולה/פלאן. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר על הקינוחים.

סימפוניה seeds של שטראוס

אחת ההשקות המוצלחות של החברה תחת המותג
אחת ההשקות המוצלחות של החברה תחת המותג. צילום שלומי ארביב

החברה מציעה שתי גבינות חדשות לקראת החג, האחת עם קימל והשנייה עם פרג וקצח. שתי הגבינות, שנוצרו בשיתוף פעולה עם השף הירושלמי יניב גור אריה, משלבות 5% שומן וכמות יפה של התבלינים המובטחים. המרקם והטעם הבסיסי של הגבינה זהים לגבינות הקודמות של המותג, אך התוספות משנות אותן כליל. התוצאה מפתיעה, טעימה במיוחד, והן מספקות שדרוג של ממש לפרוסת הלחם. המחיר 8.9-10.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות של החברה תחת המותג. נקווה שיישארו על המדפים.

הגבינות של נני מבית סיימן

המטרה להביא לרשתות השיווק גבינות איכותיות מהעולם
המטרה להביא לרשתות השיווק גבינות איכותיות מהעולם. צילום דודי מוסקוביץ'

החברה, שבראשה עומדת נני סיימן, מגייסת את המוניטין של הבעלים לטובת ההשקה של סדרת גבינות זו, שממותגת בהתאם. המטרה להביא לרשתות השיווק גבינות איכותיות מהעולם, והסדרה כוללת 26 גבינות המיובאות מצרפת, ספרד, אנגליה וקפריסין, בהן גאודה, מנצ׳נגו, צ'דר, חלומי וגבינות עיזים. מהגבינות שניסינו, אהבנו מאוד את הגאודה ההולנדית, העשירה בטעמים. גבינת העיזים הספרדית, Rulo cabra natural, שעברה יישון קצר, הייתה תוספת קלילה ומרעננת לסלטים; ואילו זו הבשלה, Rulo cabra affine, היא בעלת טעמים עשירים יותר, אך לא שייכת לתחום הגבינות החריפות.  המחיר 27 שקלים ל-200 גרם גאודה, 19.9 שקלים ל-200 גרם לגבינת העיזים, 17.9 שקלים ל-180 גרם של הגבינה הבשלה. להשיג ברשתות השיווק ובמעדניות נבחרות.

בשורה התחתונה: שמחנו שיש התאמה בין המוניטין של נני לבין הגבינות בסדרה. כדאי.

מגשי אירוח של קאנאפ'ס

שימוש בחומרי גלם טובים, יצירה של מגוון מנות, והקפדה על העיצוב של כל מנה
שימוש בחומרי גלם טובים, יצירה של מגוון מנות, והקפדה על העיצוב של כל מנה. צילום דניאל לילה

ליין המגשים שהשיקה החברה לקראת החג, מתבסס על כל חומרי הגלם שהפכו להיות מזוהים עם שבועות. יש מגשים של לזניות מסוגים שונים, מגשי כריכים המשלבים כריכים מבצקים שונים וגבינות שונות בעיצובים שונים, כפי שאפשר לראות בתמונה, וכן מגשי אירוח מתוקים הכוללים מגוון משתנה של עוגות אישיות, כגון עוגת גבינה קלאסית בשילוב פירות יער ופירות העונה; עוגות מסקרפונה וניל על בצק חמאה בציפוי שוקולד, קרמבל חמאה וקולי פטל; חטיפי ריקוטה אפויה בשילוב משמש ופיסטוק, דובדבנים חמוצים וסיידר תפוחים; אמריקן צ'יז קייק – עוגת גבינה על בראוניז שוקולד מריר בציפוי קרם קרמל; ועוד. הכריכים שניסינו, כמו גם המתוקים, הפגינו את אותם המאפיינים – שימוש בחומרי גלם טובים, יצירה של מגוון מנות, והקפדה על העיצוב של כל מנה, כך שהתוצאה מעוררת תיאבון (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). המחיר מ-154 שקלים למגש. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב לארח, רוצה ארוחת פינגר פוד, ולא רוצה לעבוד בשביל זה.

פסטות ללא גלוטן ורטבים של GFREE  מבית גורי

פסטות ללא גלוטן, כולל פוזילי, פנה ואטריות מקלונים
פסטות ללא גלוטן, כולל פוזילי, פנה ואטריות מקלונים

החברה השיקה מגוון חדש של מוצרים ללא גלוטן תחת המותג – פסטות ללא גלוטן, כולל פוזילי, פנה ואטריות מקלונים, ורטבי פסטה, כולל ארביאטה, נפוליטנה, בולונז ורוטב עגבניות ובזיליקום. ניסינו את אחת הפסטות, שהייתה מהטובות שטעמנו בתחום – המרקם נותר יציב לאחר הבישול, והטעם טוב גם אם שונה מזו שמבוססת על קמח (פסטות אלה עשויות מקמח תירס וקמח אורז). רוטב הנפוליטנה שטעמנו איכזב – הוא הזכיר לנו בתיבול שלו רוטב לילדים, ואם אתם רוצים להשתמש בו, דאגו לשדרג אותו עם מעט תיבול, זיתים ואולי גם גבינה. המחיר 9.9 שקלים ל-340 גרם פסטה או 350 גרם רוטב. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, יוחננוף, ויקטורי, חצי חינם, טיב טעם, עדן טבע מרקט, מחסני השוק, מרכז ירכא, פוליצר, קואופ שופ, שוק העיר, חביב, חנויות ובתי טבע.

בשורה התחתונה: הפסטה מומלצת, אבל הרוטב מחייב שדרוג ביתי.

מוצרים טבעוניים של משומשו

מגורדת לפיצה ואפייה, וגוש מעודנת לאפייה בטעם ריקוטה
מגורדת לפיצה ואפייה, וגוש מעודנת לאפייה בטעם ריקוטה. צילום אביתר ניסן

ליין ה"גבינות" הטבעוניות של המותג התרחב עם שני מוצרים חדשים – מגורדת לפיצה ואפייה, וגוש מעודנת לאפייה בטעם ריקוטה. הטועמת הטבעונית שניסתה את המוצרים, התלהבה מהם – הטעמים אמנם לא זהים לטעמי הגבינות המקוריות, אבל אם תוותרו מראש על הניסיון העקר למצוא תחליף זהה, תיהנו משני המוצרים, עם מרקם טוב וטעמים שגם אם אינם זהים,  מזכירים את הגבינות ההן. המחיר 19-21 שקלים ל-200/300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: טובות לטבעונים שבינינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר