פרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי לצ'ונגו של עוף טוב

הפרס לרבעון שני 2020. בהענקת הפרס הגדירו חברי ועדת החדשנות של האיגוד את מהלך ההשקה של צ'ונגו כפורץ דרך וחדשני

קבוצת עוף טוב, אשר השיקה לפני מספר חודשים סגמנט חדש בקטגוריית השניצלים המוכנים לאכילה – צ'ונגו,  ממשיכה להתבסס כשחקנית משמעותית ומובילה בתחום מוצרי העוף הטריים, הקפואים והמוכנים לאכילה. במקביל זכתה החברה בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני 2020 מטעם איגוד השיווק הישראלי, עבור מהלך השקת והחדרת סדרת צ'ונגו לשוק, אשר הוגדר על ידי חברי ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי כמהלך השקה פורץ דרך וחדשני, אשר התבצע תחת האסטרטגיה והסלוגן החדשים – "ביס מהמשק", עם סיפור האיכות של עוף טוב במסגרתו כל תהליך הגידול והייצור מתבצע במשק של עוף טוב.

בהודעה על הזכייה בפרס ציינו חברי הוועדה: "אנו יודעים שהמהלך הוא פרי מחשבה והשקעה של רבים ומבקשים להעביר את הערכתנו והוקרתנו אל כל הרבים והטובים העושים במלאכה גם בחברתכם וגם במשרד הפרסום ראובני פרידן ובמשרד יחסי הציבור unik".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר