קוקה קולה ושופרסל ראש בראש במשחק עסקים מבוסס פתרון SAP S/4HANA

כל קבוצת משתתפים קיבלה משימה של ניהול חברה לייצור ושיווק מים מינרליים. הזוכים המאושרים היו נציגי יחידת מצפ״ן, בית התוכנה הצה״לי שבאגף התקשוב

החברות SAP ונס ערכו לאחרונה במלון הרודס הרצליה משחק עסקים, במסגרתו ישבו מיטב המוחות ממספר חברות מובילות במשק, והפשילו שרוולים במשחק עסקים המבוסס על פתרון ה-ERP של S/4HANA SAP. כל קבוצת משתתפים קיבלה משימה של ניהול חברה לייצור ושיווק מים מינרליים. במהלך המשחק קיבלו המשתתפים משימת מכירה, תוך שהם צריכים להתגבר בזמן קצוב על תנאים משתנים, לחץ ממתחרים ועוד מכשולים שעמדו בדרכם, וכל זאת על בסיס פתרון SAP S/4HANA.

הזוכים המאושרים היו נציגי יחידת מצפ״ן, בית התוכנה הצה״לי שבאגף התקשוב. רס״ן אנה מולדבסקי, רמ״ד הנדסת מערכות ביחידת מצפ״ן, אומרת: "ההתנסות הייתה מוצלחת, והצריכה הבנה מעמיקה של המערכת. המשחק היה מעניין, נוח ושונה לחלוטין מהמערכת הקיימת. המערכת החדישה מהירה יותר וידידותית למשתמש".

נציגות שופרסל וקוקה קולה בתמונה משותפת
נציגות שופרסל וקוקה קולה בתמונה משותפת

יגיל חדרי, ארכיטקט פתרונות בכיר ב- SAP ישראל, אומר: "שמחנו מאוד לארח את נציגי החברות ויחידות צה"ל למשחק עסקים, שהוציא מכולם את המיטב, ונתן להם הזדמנות מיוחדת לחוות את הפתרון "דרך הידיים" ולהכיר את יכולותיו ויתרונותיו, כגון הפשטות, הנוחות והמהירות של קבלת המידע בזמן אמת. זו לא הפעם הראשונה בה אנו עורכים את משחק העסקים, אשר הצליח להכניס את כל המשתתפים לאווירה תחרותית בריאה, מלאת אנדרנלין, ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

בתום המשחק התייצבו נציגות שופרסל וקוקה קולה לתמונה משותפת, והיריבות ביניהן הייתה כלא הייתה. בתמונה מימין לשמאל: אדית נחום מאיר – מיישמת פיננסית בקוקה קולה, תמי וולפגור – מיישמת CRM (מערכת לניהול קשרי לקוחות) בקוקה קולה, ועתליה כאשי משופרסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר