מלם תים העלתה בהצלחה מערכת SAP S/4 HANA בויסוצקי

המערכת כוללת מודולים של מכירות והפצה, ניהול הייצור, אחזקה, איכות, פיננסים, בקרה, תמחיר מוצר, רכש ומלאי וניהול מחסנים. צילום אורבך הלוי ארכיטקטים
קבוצת ויסוצקי נוסדה ב-1849 ברוסיה והקימה את מפעל התה הראשון שלה בישראל ב-1936 ומובילה את עולם התה בישראל. הקבוצה כוללת את תה ויסוצקי, עוגות ועוגיות לחמי ומותג שמן הזית והזיתים זיתא

קבוצת ה- IT מלם תים מדווחת על ביצוע מוצלח של פרויקט ליישום מערכת SAP S/4 HANA לניהול משאבי הארגון, אצל יצרנית ויצואנית התה קבוצת ויסוצקי בישראל. הפרויקט הושלם בתוך 10 חודשים בשלושה אתרים, וכלל יישום, פיתוח תדפיסים, ממשקים והסבות תוך שימוש במתודולוגיית ACTIVATE ליישום מהיר של פרוייקטי S/4 HANA, ועל סמך היכולות של מלם תים, שמאפשרות קיצור וייעול הפרויקט. המערכת כוללת מודולים של מכירות והפצה, ניהול הייצור, אחזקה, איכות, פיננסים, בקרה, תמחיר מוצר, רכש ומלאי, וניהול מחסנים.

בפרוייקט נעשה שימוש ב- DB HANA, אשר מוביל לביצועים מהירים ותומך ב- S/4 HANA 1709 – גרסה מתקדמת של תוכנת SAP עם שיפורים ניכרים במודולים הרלוונטיים לפתרון. כמו כן נעשה שימוש בממשק המשתמש החדשני – אריחי FIORI תפעוליים ואנליטיים, כדי לשפר את יכולת האנליזה וקבלת ההחלטות בויסוצקי על סמך מידע אמין בזמן אמת. SAP S/4 HANA נמנה עם הדור הבא של פתרונות ה- ERP ומאפשר ניהול ארגונים בצורה פשוטה וחדשנית יותר, תוך שילוב טכנולוגיית ממשק משתמש חדשנית ואפשרות לאנליטיקה מתקדמת בזמן אמת.

נילי צור, מנכ"לית ויסוצקי, אומרת: "כארגון מוביל הנמצא בצמיחה מתמדת, הטמעת מערכת SAP S/4 HANA המתקדמת, היא קפיצת מדרגה מתבקשת שתצעיד את החברה מבחינת הטכנולוגיה הארגונית, ותאפשר שליטה מלאה במערכות הלוגיסטיות והפיננסיות לטובת שיפור השירות ללקוחותינו. המערכת תתמוך בצמיחת החברה וגדילתה בשנים הבאות, תאפשר ניהול כל הפעילות במערכת אחת ועם בסיס נתונים אחד, תשפר את קבלת ההחלטות של הנהלת החברה, תאפשר מדידת אפקטיביות ויעילות של תהליכי הייצור, תשפר את יכולת ניהול תחזיות ומלאים, תשפר את יכולות הבקרה של הארגון, ותביא לשיפור מהלכי פיתוח בחברה. מלם תים נבחרה ליישם את המערכת לאור ניסיונה הרב ביישום פרוייקטי SAP ERP בכלל, ו- S/4 HANA בפרט, במספר פרויקטים מובילים שבוצעו בגופים גדולים וחשובים".

DRINK & EAT - חליטה ופירות לנשנוש הצליחה לספק את הסחורה ולתת לויסוצקי את קפיצת המדרגה הנוספת אליה כיוונה. צילום אייל נבו
DRINK & EAT – חליטה ופירות לנשנוש הצליחה לספק את הסחורה ולתת לויסוצקי את קפיצת המדרגה הנוספת אליה כיוונה. צילום אייל נבו

שירה שוורץ, מנמ"רית ויסוצקי, אומרת: "פרויקט SAP S/4 HANA בחברה דינמית בשוק הקמעונאי, חייב את מנהלי ויסוצקי להקצות את מיטב המשאבים לחשיבה משותפת וניתוח מעמיק של התהליכים, על מנת להבטיח פתרון שיעבוד מקצה לקצה באינטגרציה מלאה וביעילות. אנשי הצוות המקצועי המשותף של שתי החברות קיבלו החלטות משמעותיות, אשר יישומן במערכת ישפר את העבודה השוטפת, וייצור ערך עסקי משמעותי לחברה".

עינת זרמי, סמנכ"לית יישומים במלם תים, אומרת: "S/4 HANA  SAP היא המערכת הארגונית המובילה בחברות המזון ובחברות הפצה בישראל ובעולם. המערכת תקנה לקבוצת ויסוצקי יתרונות רבים, וביניהם תמיכה ביכולת ניהול החברה כחברה גלובלית בעלת תהליכי עבודה אחידים בכל אתריה, גמישות לשינויים אסטרטגיים, עסקיים, ארגוניים ותפעוליים, זמינות ושקיפות מידע, יכולת קבלת מידע באופן מקוון, כלים לשליפת מידע לצורך קבלת החלטות, שיפור איכות המידע, הפעלת תהליכים חוצי ארגון תחת בסיס מידע אחד, שיפור יכולת בקרה תקציבית ותמחיר, וכן מוכנות לחידושים טכנולוגים ולצרכים עתידיים של החברה, כגוןIOT BOC- Online Sales ".

"מלם תים מובילה את יישומי S/4HANA בישראל, כאשר פרויקט ויסוצקי הינו הרביעי שלנו עם המערכת שעולה  לאוויר בהצלחה", אומרת יעל טל, מנהלת תחום לקוחות SAP במלם תים, אשר ניהלה את הפרויקט. "מערכת SAP S/4 HANA המתקדמת תספק לחברת ויסוצקי תשתית להרחבת העסקים בארץ ובעולם. השותפות בין מלם תים וויסוצקי במהלך הפרויקט, כמו גם הרצון המשותף להצליח וההירתמות בכל הדרגים בויסוצקי, היוו ללא ספק נדבך חשוב ומרכזי בהצלחתו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר