תפריט היין של דלתא לשנת 2017 טס ביזנס

לאורך השנה טועמת הסומליירית הבכירה מאות יינות מאזורים שונים בעולם כדי לקבוע את תפריט היין הסופי של דלתא
היינות יוצעו בהתאם לעונות השנה, כאשר תמיד יוגשו שני יינות אדומים ושני יינות לבנים, שיישארו בתפריט במהלך שלושה חודשים. ביוני-אוגוסט יימזג יין רוזה צרפתי בטיסות בקו תל אביב – ניו יורק – תל אביב

 

המאסטר סומלייה של חברת התעופה דלתא – אנדריאה רובינסון, בחרה את מגוון היינות לשנת 2017 שיוצעו לנוסעי מחלקת העסקים Delta One, בטיסות מתל אביב לניו יורק. היינות יוצעו בהתאם לעונות השנה, כאשר תמיד יוגשו שני יינות אדומים ושני יינות לבנים, שיישארו בתפריט במהלך שלושה חודשים. בחודשי הקיץ יוני-אוגוסט יוחלף יין לבן אחד ביין רוזה צרפתי בטיסות בקו תל אביב – ניו יורק – תל אביב.

היינות הראשונים בתפריט החדש הם Terra de Touros Vinho Regional Tejo מפורטוגל, ויין בורדו צרפתי Esprit de Pavie Bordeaux. כל יין נבחר כדי להטעים לתפריט העונתי המתחלף. באביב מציעה דלתא מנות כמו סטייק פילה עם רוטב ברנדי מפולפל, תפוח אדמה, שורש סלרי ובצל צלוי. בנוסף ליינות מצרפת ומפורטוגל יוגשו במהלך השנה הקרובה יינות שמקורם באיטליה, ספרד, ארגנטינה וארצות הברית. זאת לאחר שלאורך השנה טועמת הסומליירית הבכירה מאות יינות מאזורים שונים בעולם כדי לקבוע את תפריט היין הסופי של דלתא. כנראה שזה מצליח לה, כי נוסעים במחלקות הפרימיום לוגמים במשך שנה יותר מ-2.5 מיליון בקבוקים של יין, שמפניה ופורט.

נוסעי מחלקת הביזנס של דלתה יכולים ללוות את הארוחה העיקרית גם בשמפניה, יין מתוק לסיום הארוחה, ופורט איכותי. בדלתא מספרים לנו כי היינות המוגשים במהלך הטיסות זוכים לשבחים, ויין הפורט האחרון שהוגש במהלך הטיסות, Calem 10 Year Old Tawny, זכה במדליית כסף בתחרות היין The Annual U.K. Cellars, בקטגוריית היינות המוגשים בטיסות.

מאסטר סומלייה אנדריאה רובינסון, אומרת: "אני תמיד מצפה לבחירת תפריט היין החדש לנוסעי מחלקת העסקים, והשנה לא הייתה שונה. תכנית היין הייחודית של דלתא מספקת הזדמנות להציע לנוסעים במהלך הטיסה מגוון של יינות אזוריים-מקוריים, כולל יינות מתוצרת יקבים קטנים, "מתעוררים" ומשפחתיים. כל תפריט כולל מגוון עשיר של טעמים אזוריים מקוריים של יינות המשתלבים מעולה עם טעמים וסגנונות בישול עונתיים המוגשים בטיסה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר