גביע כסף לשף הישראלי עומרי כהן בגמר תחרות "השף הצעיר והמבטיח" הבינלאומית

שף עומרי כהן (למטה מימין) עם מתמודדים בתחרות
עומרי הוא השף הישראלי הראשון שלקח חלק בתחרות, והוא התמודד מול 20 שפים מקנדה, איטליה, גרמניה, צרפת, יפן, ספרד, אנגליה, סין, יוון, וארצות נוספות

השף עומרי כהן בן 25 – השף של מסעדת ווסט סייד במלון רויאל ביץ בתל-אביב, דורג בשלישיית הגמר בתחרות הבינלאומית  "השף הצעיר והמבטיח" שנערכה  באיטליה.  עומרי הוא השף הישראלי הראשון שלקח חלק בתחרות, והוא התמודד מול 20 שפים מקנדה, איטליה, גרמניה, צרפת, יפן, ספרד, אנגליה, סין, יוון, וארצות נוספות. במקום הראשון זכה שף מארה"ב, ואת גביע הכסף חלקו ביניהם השף הישראלי והשף היפני.

עומרי כהן הוא אוטודידקט, שהחל את דרכו כטבח באולם אירועים
עומרי כהן הוא אוטודידקט, שהחל את דרכו כטבח באולם אירועים

התחרות נערכת מדי שנה בעיר פארמה שבאיטליה בחסות "האקדמיה של ברילה" – מוסד קולינרי שמטרתו לקדם את תרבות האוכל האיטלקי והמטבח הים תיכוני, והשפיות והשפים הצעירים שלקחו חלק בה נבחרו בקפידה ע"י נציגים של ברילה תחת הכותרת "ממטבח מסורתי למטבח עילי". במסגרת התחרות הציג שף עומרי כהן לשופטים מנת פסטה קלאסית ברוטב עגבניות, ומנת פסטה שמשקפת את תפיסת עולמו החדשנית.

עומרי כהן הוא אוטודידקט, שהחל את דרכו כטבח באולם אירועים במזכרת בתיה בשנת 2009, ניהל מטבח בבית קפה ברחובות, ומשם עבר לרשת ישרוטל כסו-שף מסעדת ווסט סייד עליה הוא מנצח כיום. בברילה העולמית אומרים עליו: "אנו שמחים על השתתפותו של שף ישראלי לראשונה בתחרות. עומרי קיבל פידבקים מצוינים, והשאיר רושם חיובי על אנשי ברילה העולמית, בלוגרים, שופטים ושפים צעירים". נגה בנר, מנהלת שיווק מותג ברילה בישראל, אומרת: "פסטה יכולה להיות מנה משפחתית פשוטה, ויכולה גם לטפס לשיאים קולינריים. עומרי כהן משקף את שני העולמות, ואני בטוחה שזו רק התחלת הדרך של שיתוף פעולה פורה איתו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר