מחקר מאסטרקארד מגלה: 33% מהישראלים טסו בטיסות לואו קוסט השנה

33% טסו בשנה האחרונה בטיסה המוגדרת כטיסת חסך, ו- 51.8% ציינו כי בעתיד יטוסו בטיסה שכזו. צילום סיון פרג'
68% יעדיפו לצאת לחופשה בחו"ל במקום בישראל בגלל תעריפי הטיסות הזולים כיום בהשוואה לעבר. למעלה מ- 7% ציינו כי את הלינה בחופשה הבאה יזמינו דרך AIRBNB

ממחקר שנערך על ידי חברת TNS עבור מאסטרקארד בישראל, ונועד לבדיקת הרגלי ההתנהלות הצרכנית של ישראלים, עולים ממצאים ממצאים מעניינים לגבי כמה מהנחות ההתנהלות הפיננסית של הישראלים, שרובה המכריע מבוסס על תשלום באמצעות כרטיס אשראי.

תחום מעניין שנבדק בסקר הן טיסות הלואו קוסט (טיסות חֶסֶךְ), שהשימוש בהן רק הולך וגובר והן משנות באופן דרמטי את יעדי החופשה של הישראלים. מהממצאים עולה כי 62% מהישראלים טסו בשנה האחרונה לחו"ל (מתוכם גילאי 18 עד 34 הם בעלי השיעור הגבוה ביותר). 33% מהם טסו בשנה האחרונה בטיסה המוגדרת כטיסת חסך, ו- 51.8% ציינו כי בעתיד יטוסו בטיסה שכזו.

עוד עולה בהקשר זה כי כ- 68% יעדיפו לצאת לחופשה בחו"ל במקום בישראל, בגלל תעריפי הטיסות הזולים כיום בהשוואה לעבר.  היעדים הפופולריים ביותר הם אלה המסורתיים כמו יוון )18%(, ניו-יורק )10%(, ברצלונה) 9.8%(, ברלין )8.9%( ולונדון )7.6%(, אבל נראה שאפקט טיסות הלואו קוסט משנה גם את יעדי החופשה של הישראלים למקומות כמו 9.3% שטסו לפראג, 8.2% לבודפשט, וורשה 6.8%, בוקרשט 5.2%, וורנה 2.4% , וריגה 1.8%.

לגבי הזמנת הלינה בחופשה, הרי מלון הוא עדיין הדרך המועדפת אך לא היחידה ללון בחו"ל. 79% מהישראלים לנו במלון בחופשה האחרונה. 4.4% הזמינו דרך AIRBNB, ו-7.5% לנו אצל משפחה או חברים. לעומת זאת 7.2% ציינו כי בחופשה הבאה יזמינו דירה לינה דרך AIRBNB.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר