חטיבת הקייטרינג התעופתי של ISS ישראל תאכיל את נוסעי קתאי פסיפיק בקו תל אביב-הונג קונג

חטיבת הקייטרינג התעופתי של ISS ישראל מספקת ארוחות ל-25 חברות תעופה בינלאומיות, ביניהן לופטהנזה, דלתה איירליינס, בריטיש, סוויס, אייר פרנס, אייר קנדה, טורקיש איירליינס

במסגרת ההכנות לתחילת פעילותה בישראל ב-28.3.2017, חברת התעופה הלאומית של הונג קונג, קתאי פסיפיק, חתמה על הסכם עם חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל מתאגיד ISS העולמי. שפים מהונג קונג ומישראל עובדים על יצירת תפריט סיני ותפריט בינלאומי לנוסעים. בטיסות יוגשו ארוחות בוקר וערב, ויוצעו גם כריכים.

קתאי פסיפיק נחשבת היום לאחת מארבע חברות התעופה הטובות בעולם, ואף הגיעה בעבר למקום הראשון בדירוגי חברות תעופה. קתאי תטוס לישראל שלוש פעמים בשבוע במטוס Airbus A350, מהחדישים והמתקדמים בעולם. החברה קיימה בשנים האחרונות מגעים עם משרד התיירות ומשרד התחבורה כדי להפעיל טיסות לישראל, זאת נוכח הגידול במספר הישראלים שטסים למזרח הרחוק. על פי דוח של רשות שדות התעופה, בין ינואר לספטמבר 2016 טסו בקו תל אביב-הונג קונג 91,761 נוסעים.

אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS  ישראל, אומר: "אנו מספקים כיום קייטרינג איכותי ליותר מ-25 חברות תעופה בינלאומיות הפועלות בישראל. אני בטוח כי לקוחות קתאי פסיפיק ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינרית גבוהה".

חטיבת הקייטרינג התעופתי של ISS ישראל מספקת ארוחות ל-25 חברות תעופה בינלאומיות, ביניהן לופטהנזה, דלתה איירליינס, בריטיש, סוויס, אייר פרנס, אייר קנדה, טורקיש איירליינס,  וכן לחברות שילוח. החטיבה כוללת גם את Jet Gourmet  – שירותי קייטרינג והזנה למטוסי מנהלים וטיסות מיוחדות ופרטיות. לאחרונה זכתה החטיבה במכרז של רשות שדות התעופה, ותמשיך לספק ארוחות למטוסים בנתב"ג עד שנת 2044. במסגרת המכרז, קיבלה ISS  היתר לבניית מטבח עצמאי בשטח נמל התעופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר