רשת בתי הקפה הגדולה חנכה השבוע קונספט קמעונאי חדש, אותו היא מפעילה לראשונה: סניפים קטנים, בגודל 30-60 מ"ר, המיועדים למי שמחפש לקנות קפה ומאכל כזה או אחר, ולהמשיך איתם הלאה (או לשבת ליד אחד השולחנות המעטים שיש במקום).
הסניף הראשון של Joe&Go נפתח בדיזינגוף סנטר בתל אביב, והצפי של החברה הוא לפתוח עוד חמישה סניפים דומים עד סוף 2019. תפריט המקום כולל, בין השאר, אספרסו (6 שקלים) וקפוצ'ינו (10 שקלים), כמו גם מאפים שונים שמחירם מתחיל ב- 9 שקלים, וכן כריכים, טוסטים וסלטים, שמחירם נע בין 17 ל-40 שקלים. מוצרי המזון שמוצעים כאן מיוצרים על ידי המותג "לחם חם". כיאה לקונספט, מוצרי המזון מגיעים באריזה מוכנה לנשיאה, כולל אריזה ייעודי לטוסטים, המשלבת מקום למטבלים ולזיתים. בנוסף נמכרים בסניף המוקטן מוצרים כגון קפסולות הקפה של הרשת, קפה קלוי ועוד.
הקונספט מבוסס על השקעה ראשונית נמוכה יחסית לנהוג בשוק, והחברה מתכננת לסגור סניפים קיימים של הרשת, הפועלים במה שהיא מגדירה בתור "תנאים מסחריים בלתי אפשריים", ולפתוח במקומם סניפים של Joe&Go. החברה מפעילה כיום 40 סניפים של רשת קפה ג'ו ו-200 עמדות קפה בחנויות הנוחות מנטה.