חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", הודיעה כי עקב השריפה שפרצה באזור התעשייה בקיסריה וכילתה כליל את מפעל הפלסטיק "מוצרי שלם", תסיים "פרימור" בעקבות כך את ההפצה של סדרת המיצים החדשה, 100% מיץ מרוכז, אשר הושקה לרגל הקיץ במהדורה מוגבלת.
בחודש האחרון החלה "פרימור" בהפצת המשקאות לרשתות השיווק (שלושה טעמים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה), ואף החל קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה ובשילוט חוצות, אך בעקבות השריפה תסיים "פרימור" את המלאי הנותר במפעלה ותסכם בכך את הפצת הסדרה החדשה.
החלטת החברה התקבלה על רקע ההודעה כי מפעל "מוצרי שלם" נשרף כליל וכי לא נותר דבר מתכולתו, לרבות מוצרי הפלסטיק שייצר המפעל עבור "פרימור", בהם בקבוקי משקה ייחודים ומכסים.
שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור", אומרת: "בסדרה החדשה הושקעו מיליוני שקלים, בפיתוח, ייצור, שיווק ופרסום, אך לאור הנסיבות אנו נאלצים להודיע על סיום שיווק הסדרה החדשה".
לדבריה, פרימור תחזיר למדף את מיץ האננס ומיץ רימונים שישווק לראשונה בבקבוק 1 ליטר.
צילום עמית שטראוס