מפעל חדש ל'בן&ג'ריס ישראל' בקריית גת

שטח המפעל החדש שצפוי להיפתח ב-2026 כ-20 דונם ויכלול קווי ייצור חדשים, מרכז לוגיסטי מתקדם, מרכז מבקרים וחנות מפעל

יצרני הגלידות בן&ג'ריס ישראל הודיעו כי יקימו מפעל חדש באזור התעשייה החדש של קריית גת, אליו יעבור לכשיוקם המפעל הקיים באזור התעשייה באר טוביה שמשתרע על שטח של 10 דונם, בעוד שטח המפעל החדש שצפוי להיפתח בשנת 2026 יהיה כ-20 דונם.

קו ייצור במפעל הקיים בבאר טוביה. צילום מהחברה

במפעל החדש יותקנו פסי ייצור עם טכנולוגיות מתקדמות, במטרה להתרחב לתחומים נוספים כמו ייצור טילונים, שלגונים וקסטות, ויהיה בו מרכז לוגיסטי עליו אומרים בחברה כי יהיה מהמתקדמים בתחום המזון בארץ. זאת לצד מרכז מבקרים שמבטיחים כי יהיה ראשון מסוגו בישראל, וחנות דגל של גלידריית בן&ג'ריס.

עובדים במפעל. צילום אסף לוי

עם פתיחת המפעל החדש צפויים להגיע לשוק חידושים של בן&ג'ריס בתחום השלגונים והחטיפים, יוגדל המגוון ותורחב חטיבת המאפים של המותג בראנץ&קראנץ,  עם מוצרים כמו פרצעל, וופל בלגי ובלינצ'ס.

אבירם דהרי – ראש עיריית קריית גת (מימין) ואבי זינגר – בעלים ומנכ"ל בן&ג'ריס ישראל. צילום מהחברה

אבי זינגר, בעלים ומנכ"ל בן&ג'ריס ישראל, אומר: "אנחנו מפעל כחול לבן, המעסיק כ-200 עובדים מדרום הארץ ותומך בחקלאים המייצרים חלב, ביצים וחומרי גלם נוספים. במפעל החדש נביא חידושים משמעותיים בתחום המזון,  ונגדיל את נתח השוק שלנו. כמו כן בכוונתנו  להיות מעורבים בפרויקטים קהילתיים וחברתיים בעיר קריית גת, בשיתוף עם גורמי עירייה רלוונטיים".

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת, אומר: "אנו שמחים שבן&ג'ריס  מקימים בקריית גת את אחד המפעלים החדשים והמודרניים לייצור גלידה ומוצרים מזון נלווים. המפעל החדש נמצא בשלבי הגשת תוכניות בנייה, והכוונה להשלים את המבנה במהלך 2026, כולל מרכז מבקרים מודרני שישתלב עם פרויקט התיירות התעשייתית שמובילה בימים אלה החברה העירונית של קריית גת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר