שורת מינויים חדשים ביוניליוור ישראל

מיכל גולדמן תכהן כסמנכ"ל שיווק מותגים מקומיים, גלידת שטראוס ומרקום; ארנון שפירא מונה לסמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים. עדי רגב מונה לסמנכ"ל המכירות של החברה.

עם סיום הטמעת גלידת שטראוס ביוניליוור ישראל, וכחלק משינוי במבנה חטיבתהשיווק, תנהל מיכל גולדמן, סמנכ"ל השיווק של כלל מותגי החברה למעט גלידת שטראוס, את מערך שיווק קטגוריות דגני הבוקר, החטיפים וכלל מותגי הגלידה, וכן את שירותי השיווק (מרקום).

ארנון שפירא, מנהל שיווק קטגורית טיפוח הגוף והבית, מונה לסמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים, וינהל את הקטגוריה הקולינרית ואת קטגורית טיפוח הגוף והבית. שפירא הצטרף ליוניליוור בשנת 2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה. במהלך השנים מילא תפקידים שונים בשיווק ובמכירות, כולל מנהל שיווק בצוות האירופאי של המותג קנור, ומנהל מחלקת השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות בישראל.

עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת הגלידה וערוצי הצריכה מחוץ לבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל חטיבת המכירות של יוניליוור, הכוללת את הערוץ הקמעונאי ואת ערוץ הצריכה מחוץ לבית, לרבות הגלידות.

ישי מנדיל, מנהל השיווק של קטגורית הדגנים, מונה לתפקיד מנהל השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות. מנדיל הצטרף ליוניליוור בשנת 2006, והחל את דרכו בחברה כמנהל מרקום ולאחר מכן כמנהל שיווק חטיפים.

את תפקיד מנהל השיווק של קטגורית הדגנים, ימלא יונתן אלבום, שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל שיווק גלובלי בשטראוס מים. אלבום מביא עמו ניסיון עשיר בתחום השיווק, חלקו הגדול בתפקידי ניהול שיווק בקבוצת שטראוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר