אביב בארקדיה: ארוחות צהריים עסקיות בארקדיה ב- 69 שקל

שף עזרא קדם הרכיב עסקיות צהריים, לימי השבוע ולשבת. לאחר שבמשך שנים היתה ארקדיה אחת המסעדות היקרות בארץ העסקיות החדשות מבטאות את רצונו של קדם להפיץ את בשורת המטבח המקומי לקהלים מגוונים ככל שניתן. התפריט החדש שם דגש נוסף מעבר ליצירתיות והאיכות שבאוכל גם על מחיר נגיש

שף עזרא קדם הרכיב עסקיות צהריים, לימי השבוע ולשבת. לאחר שבמשך שנים היתה ארקדיה אחת המסעדות היקרות בארץ העסקיות החדשות מבטאות את רצונו של קדם להפיץ את בשורת המטבח המקומי לקהלים מגוונים ככל שניתן. התפריט החדש שם דגש נוסף מעבר ליצירתיות והאיכות שבאוכל גם על מחיר נגיש.מעכשיו ניתן להתרגש מחוויית גורמה אמיתית במחיר בסיס מיוחד של 69 שקל למנה ראשונה ומנה עיקרית.

בראשונות תוכלו לבחור בין מרק דגים "ארקדיה" עשיר, סלט עולש רענן עם גבינת עיזים בויניגרט אגוזים, חציל עם ויניגרט יוגורט עיזים,קרפצ'יו חציל בלאדי עם טחינה גולמית ושמן זית בתולי, קנלוני טלה על סלט של סלק עלים טרי, רביולי של גבינת עיזים וזעתר פראי, סלט עלים ירוקים עם ויניגרט של חומץ רימונים וקלמרי בויניגרט של יוגורט וטחינה.

לעיקרית תוכלו להתלבט בין בורי מאודה עם פלפלים ורוטב זעפרן, בס הסלע על מצע סלט מנגולד חם, דג ים על פי מצב רוחו של הים, לברק ברוטב חמאת מרווה,סינטה מובחרת ברוטב יין אדום על קטיפת ירקות שורש ופונדו של בצלים, תבשיל טלה עם ירקות שורש ועשבי בר, תבשיל אביבי של זנב שור עם ראגו של ארטישוק, חרשוף ופול ירוק וקבב עיראקי עם סלט משוויה של ירקות צלויים בגריל.

תוספת לחמי ארקדיה ומטבלים לעסקית היא בעלות של 7 שקל לאדם.
חלק מהמנות כרוכות בתשלום נוסף.

ארקדיה, מסעדת השף עזרא קדם. מטבח ישראלי עילי
אגריפס 10, בסמטה. ירושלים טל: 6249138 02
פתוח 7 ימים בשבוע
שעות פתיחה: א'-ה' 15.00-12.30 22.30-19.00, שישי ושבת 22.30-12.30 ברציפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר