"אדום אדום" מציעה נתחי בשר קשורים טריים

הנתחים הקשורים: אונטריב, מכסה ורד הצלע וצלי שריר הזרוע. קשירת הנתחים תורמת לשמירה על איכויות הבשר בזמן הצלייה או הבישול

לקראת ראש השנה יוצאת תשלובת בקר תנובה עם סדרת נתחי בשר טרי קשורים תחת המותג "אדום אדום": אונטריב, מכסה ורד הצלע, וצלי שריר הזרוע.
הנתחים הקשורים מוצעים למכירה במעדניות של קצבי רשתות השיווק, כשהם ארוזים בשקית ואקום. תהליך הקשירה מתבצע במפעל "בקר תנובה" באמצעות מכונת קשירה המשוכללת, היוצרת קשירת בשר בדומה לקשירה ידנית.

בתנובה אומרים כי לתהליך קשירת נתחי הבשר תרומה משמעותית לאיכות הבשר ולאופן הטיפול בו, ובכלל זה שמירה על איכויותיו הגבוהות בזמן הצלייה או הבישול. פעולת הקשירה מהדקת את נתחי הבשר ומסייעת להם להפוך ליחידה הומוגנית אחת, והינה בעלת תפקיד מרכזי בשמירה על צורתם המושלמת של הנתחים גם לאחר תהליך הצלייה.
הנתחים כשרים בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

מחירים:
אונטריב קשור – 95 ₪ לק"ג
מכסה ורד הצלע קשור – 80 ₪ לק"ג
צלי שריר הזרוע קשור – 85 ₪ לק"ג



אונטריב קשור
מהווה חלק משדרת הצלעות של העגל, ומאופיין בהיותו עסיסי מאוד ופחות שמן מבשר הצלעות. הקשירה מסייעת בשמירה על צורת הנתח גם לאחר הצלייה בתנור ומקלה על פריסתו. נתח האונטריב משמש כנתח לצליית רוסטביף עסיסי ומשובח בתנור. דרגת צלייה מומלצת: מייום ומעלה.

מכסה ורד הצלע קשור
החלק שעוטף את סטייק האנטריקוט. מאופיין בכך שהוא עסיסי מאוד ועטוף בשומן ששומר על עסיסיותו בזמן הצלייה. צורתו הטבעית שטוחה מעט ועגולה. הקשירה מסייעת בשמירה על צורת הנתח גם לאחר הצלייה בתנור ומקלה על פריסתו. מכסה ורד הצלע מתאים במיוחד לצליית רוסטביף עסיסי ועשיר בטעמים בתנור.
דרגת צלייה מומלצת: מדיום וול ומעלה

צלי שריר הזרוע קשור
מאופיין בכך שהוא עסיסי מאוד ועשיר בטעמים. הקשירה מסייעת בשמירה על הצורה האופיינית שלו: מוארכת וצרה משני הצדדים. טעמו של צלי שריר הזרוע בולט במיוחד בהכנת תבשיל קדירה משובח בטעם ביתי אמיתי. זמן בישול: כשעתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר