אודאון: ההצגה הכי טובה בעיר

מסעדות אודאון משיקות תפריט לילה חדש, תפריט בין ערביים, תפריט קוקטיילים חדש ופינוקים של מונדיאל

למי שמחפש לשלב אוכל טוב באווירה של מועדון מעוצב, בשבע שנים האחרונות נמצאת מסעדת אודאון בשורה הקדמית של בלייני החיים הטובים. יחד עם זאת, השף מתן אברהמס אינו מסתפק באיכות ההמבורגרים והאנטריקוט שעליה מבוסס המוניטין של אודאון, והוא מרענן את הקיץ במבחר של מנות ראשונות וקוקטיילים חדשים.

המרפסת של אודאון הרצליה תושק רשמית ביום חמישי ה-1 ביוני עם תפריט לילה מחודש שכולל מנות פתיחה קלילות, עוד ואריאציות חדשות של בשר משובח, ואפילו ארוחות בוקר. בנוסף, אברהמס יצר תפריט בין הערביים, של מנות בשילובי ים-יבשה.

בהשקה המוקדמת נדגמו פיש אנד צ'יפס בבלילת בירה ורוטב טרטר (48 שקל) – מרקם דג הפלמידה עדין ומוצק ויושב מצוין בציפוי בלילת הבירה, וביסק סרטנים עם מול בודד המשייט בכוסית מרטיני – הברקה של אברהמס שתהיה לדעתי הלהיט של הקיץ.

שיפודי השרימפס בזעתר וכמון עם יתדות בטטה וטחינה גולמית (32 שקל) יכולות בהחלט לעשות זה למי שנקניקיות ברדווסט מבושלות בבירה (48 שקל) קצת כבדות לו. מנות חדשות נוספות הם שווארמה כבש בלחם לבנוני עם צזיקי חמוצים וטחינה סומק (48 שקל), steak&egg- סינטה 200 גר' בליווי ביצת עין והום פרייז (52 שקל).

כל זה אינו גורע כהוא זה מהמנות הותיקות והמומלצות בכל פעם שאתם באודאון ובראשן האנטריקוט 300-400 גר', שהוא כבר כמה שנים האנטריקוט הטוב בעיר.

הבילוי המומלץ באודאון: משחק הפתיחה של המונדיאל על גבי מסך ענק שיוצב במרפסת של אודאון הרצליה על ביסק סרטנים, שרדונה צונן של יקב רקאנטי ואנטרקוט מדיום. לשטוף באחת מהבירות הצ'כיות, ולהחזיק אצבעות לקוסטה ריקה.

במקביל להשקת המרפסת, משיקים באודאון תפריט קוקטיילים מהודר. בתפריט ניתן למצוא כ-60 קוקטילים מובילים, הסבר על מוצאם והתאמתם לאוכל. ולהלן כמה אופציות מרעננות לקיץ:
אמרו דולצ'ה- סולי פטל וקמפרי מנוערים בשייקר עם ליים מרוסק וסוכר חום (38 שקל), אי-21- זוברובקה, ליים, תפוחים, מוסקט טחון ועלי כותרת (39 שקל) , צ'ילי נוטלה מרטיני- סולי וניל, שמנת, פרנז'ליקו ונוטלה (35 שקל).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר