אולימפיאדה בערוץ האוכל: כל יום באוגוסט וסופ"ש אולימפי

The Manic Organic – חצי שעה אורגנית עם חקלאי קנדי מטורף; מציאות נושכת החובבים הולכים עד הסוף בדיינר הבריטי; ספיישל בראנץ' – השף ניר צוק יוצא לבדוק מה קרה לארוחת הבוקר; סופ"ש אולימפי – רצועת תוכניות העושות כבוד לבישול הסיני והאסייתי; מטבח יפני – רוברט דה נירו ודונלד טראמפ מסבירים איך התמכרו לטעם האוממי

ערוץ האוכל יחגוג את האולימפיאדה בחודש אוגוסט עם רצועת שידור מיוחדת:
The Manic Organic – חצי שעה אורגנית עם חקלאי קנדי מטורף;
מציאות נושכת החובבים הולכים עד הסוף בדיינר הבריטי; ספיישל בראנץ' – השף ניר צוק יוצא לבדוק מה קרה לארוחת הבוקר; סופ"ש אולימפי – רצועת תוכניות העושות כבוד לבישול הסיני והאסייתי; מטבח יפני – רוברט דה נירו ודונלד טראמפ מסבירים איך התמכרו לטעם האוממי. ערוץ 32 ב-HOT ואפיק 28 ב-yes.

משוגע על אורגני – The Manic Organic
ימי שני, החל ב-4 באוגוסט בשעה 21:00

החקלאי הקנדי אנטוני ג'ון (Antony John) לוקח את הצופים למסע אחר מעגל החיים האורגני: החל משתילת הזרעים, המשך בגידול ודישון האדמה ללא שימוש בהדברה כימית, וכלה בקציר ובישול הירקות האורגניים במבחר מתכונים ייחודיים. אנטוני ג'ון עשה לעצמו שם ברחבי קנדה בזכות חוות הגידולים האורגניים ברשותו, המשווקות למיטב המסעדות הקנדיות בטורונטו, ניאגרה וסטנפורד. במהלך התוכנית הוא סוחף את הצופים בזכות חוש ההומור המיוחד, שלל הטיפים לגידול אורגני ללא שימוש בהדברה כימית, והעצות המועילות מהשטח – שיתנו לכם מוטיבציה לגדל סלט אורגני בגינה הביתית. בכל אחד מהפרקים יתמקד ג'ון בירק אחד ושתי תוספות, כאשר בסופה של התוכנית ניתן ליהנות מארוחה על רקע הנופים המרהיבים של החווה ליד סטנפורד, עם מבקרים לא שגרתיים, כמו קבוצת הכדורגל המקומית.

מציאות נושכת – Reality Bites – סדרה חדשה
ימי ראשון-חמישי, החל ב-3 באוגוסט (ראשון) בשעה 20:00

ריאליטי חדש המכניס את החובבנים למטבח המקצועי של דיינר פעיל ושוקק. על המתחרים להתגבר על חוסר ניסיונם בפס החם, ולהעמיד בתוך שעות ספורות ועם תקציב מוגבל למדי תפריט הכולל שלוש מנות בשריות לארוחת הצהריים. בניגוד לתוכניות ריאלטי אחרות, המבחן האמיתי כאן עומד רק בקביעתם של הסועדים, המתקבצים לארוחת צהריים ומחליטים כמה היו מוכנים לשלם עבור המנה: מחיר של מנת ספיישל יוקרתית, תעריף של בית קפה, או אולי מנה בלתי אכילה שלא ראויה לתשלום מינימלי. סדרה שובבה ומלאת אדרנלין, המאפשרת לחובבי הבישול לגלות ביום עמוס ומתיש, האם יש להם מה שצריך בשביל לנהל מטבח ולהפוך לשפים מקצועיים.

ספיישל בראנצ'ים – הפקת מקור עם השף ניר צוק
יום חמישי, החל ב-3 באוגוסט בשעה 20:00

לקראת הקיץ ערוץ האוכל יוצא לבדוק מהם המקומות השווים ביותר לאכול בהם ארוחת בוקר, ומגיש סדרה בת שלושה חלקים בהנחייתו של השף והמסעדן ניר צוק. "ספיישל בראנצ'ים" בודקת מה האפשרויות, הריגושים והחידושים שיכולים להפוך את הטוסט המשמים של הבוקר לארוחה מעוררת חושים. במהלך התוכנית מבקר צוק בשלושה מקומות שונים, שהפכו את ארוחת הבוקר לקונספט מנצח לאורך כל שעות היום, ומגישים ארוחות בוקר בהשפעת מטבחי העולם השונים: מסעדת בנדיקט, שמגישה ארוחות בוקר כתפריט ל-24 שעות והפכה לסימן ההיכר של חיי הלילה בתל אביב, מסעדת עדנה ברמת השרון המציעה ארוחות בוקר ביתיות בצורת בופה, ומסעדת רוקח 73 החדשה של השף אייל לביא, שלא מתביישת להגיש צדפות בשעות ההשכמה לצד שקשוקה מסורתית המקבל תעריף גורמה מיוחד.


סופ"ש אולימפי
רצועת שידורים מיוחדת לרגל פתיחת המשחקים האולימפיים
ימי חמישי-ראשון, החל ב-7 באוגוסט
יום חמישי בשעה 23:00, יום שישי החל ב-13:00, יום שבת החל ב-08:00 וב-19:00

ערוץ האוכל חוגג עם הצופים את פתיחת המשחקים האולימפים בסין, בסופשבוע שכולו מחווה למסורת הבישול האסייתית, והסינית בפרט. במרכז הרצועה החדשה תשודר תוכנית מיוחדת בשני חלקים, "המטבח היפני", הסוקרת את השפעתו של המטבח היפני על המערב, פרק מיוחד של "חלומות מתוקים" המציג קינוחים בטעמים אסייתיים, שידור "המסיבה המושלמת" בו אנט ברי מתכננת מסיבה בסגנון אסיאתי בהשראת חג האורות הסיני, "מלכי המטבח" עם השף האוסטרלי טים פרק פוי המספר על בניית ועיצוב טעמים במטבח היפני, "ארוחה בחצי שעה" המתקינה ארוחת בזק לערב של משחק ספורט, "מטעמים מאסיה" בו אן ריצ'רדס מבקרת במקאו שבסין ולומדת להכין "מינצ'י" מפילה חזיר ו"שליחות קולינארית" בה שני נערים בני 18 מווילס נשלחים לכפר נידח על גבול סין-הונג קונג ולומדים לבשל חזיר חמוץ-מתוק.


במסגרת רצועת סופ"ש אולימפי:
המטבח היפני – Umami The Fifth Taste
2 פרקים ברצף: יום שישי, ה-8 באוגוסט בשעה 13:00

משדר אוכל מיוחד של שני פרקים, החוקר את התפשטותו והצלחתו של המטבח היפני ברחבי העולם המערבי. במהלך התוכנית יבקרו היוצרים במבחר מסעדות יפניות בבירות העולם הגדולות, דוגמת פריס, ניו יורק, דובאי ולונדון, וינסו לעמוד על סוד הקסם של המטבח היפני. התוכנית משלבת קטעי ראיונות עם השפים הצרפתיים המובילים במערב, שיסבירו את סוד הקסם, ההערצה והאהבה למטבח היפני. זאת לצד השפעותיו על המחקר המולקולרי המתקיים במערב, ומשמעותו של מונח הטעם החמישי, "אוממי", שהפך בשנים האחרונות למרכיב מרכזי בתפיסת הטעם של העולם המערבי. בנוסף לכך תוכלו לפגוש בתוכנית גם כמה סלבריטאים מוכרים, ביניהם רוברט דה נירו ודונלד טראמפ, שיסבירו על חשיפת המטבח היפני למערב ותרומתם לנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר