פפסי המשווק על-ידי חברת המשקאות טמפו, משיק שם, שפה ונראות חדשים למשקה הקולה ללא סוכר שלו שנקרא מעתה 'פפסי זירו' תחת הסיסמה: 'פפסי זירו – מקסימום טעם, זירו סוכר', ובאנגלית: Pepsi Zero – Maximum Taste, Zero Sugar.
פפסי מקס הושק לפני 30 שנה, והפעם האחרונה בה קיבל לוגו ושפה חדשים הייתה לפני 14 שנה. עתה המותג מחדש את המראה שלו בכל העולם, וגם בישראל מצטרפים להשקה.
לפי פפסי ונציגתה בישראל טמפו, המראה החדש הוא קפיצת מדרגה גדולה עבור המותג, כאשר הלוגו והזהות החזותית החדשים של פפסי מביאים את הנועזות שלו, מחזקים את המותג ומבטאים את העולמות אליהם הוא מחובר: תרבות הפופ, ספורט, מוזיקה, אוכל, בידור, תוך אפשרות לפפסי להתגמש ולהתאים את המראה שלו לכל סביבה, פלטפורמה או שותפות.
את Pepsi Zero תמצאו בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה