ספר חדש: לבשל עם אהרוניס מאת תמרה וישראל אהרוני – ספר המתכונים הביתי

כל המתכונים מבוססים על מצרכים זמינים וקלים להשגה ומלווים אותם צילומים מרהיבים של אוכל שנעשה באהבה. קטע מהכריכה. צילום שי נייבורג
לכם רק נשאר להיכנס למטבח, לבחור את אחד המתכונים הביתיים של האהרוניס, להתארגן עם המצרכים וחומרים הנדרשים וכך יהפוך המתכון למנה שלכם

לבשל עם אהרוניס מאת תמרה וישראל אהרוני – ספר המתכונים הביתי שלנו

עורכת אחראית: קרן אורי, עורכת קולינרית: אורלי פלאי-ברונשטיין, צילום: שי נייברג, עיצוב: מיכל שפירא,  מודן הוצאה לאור, המחיר: 128 ₪

'לבשל עם אהרוניס' מזמין אתכם להיכנס לתוך המטבח הביתי של משפחת אהרוני. ישראל אהרוני מוכר וידוע משפע פעילויותיו הרשומות בדברי הימים של תרבות האוכל המקומית, וספרי הבישול שלו נמצאים ומשמשים בבתים רבים. בתו תמרה אהרוני היא מתכונאית ובלוגרית בישול עם עשרות אלפי עוקבים. במקרה שלהם התפוח לא נפל רחוק מהעץ.

אבל אהרוני ותמרה הם גם אב ובת, שמרבים לבשל במטבח הפרטי שלהם. בספר הבישול הראשון המשותף שלהם תוכלו למצוא שפע של מתכונים ביתיים מגוונים, שיעשירו את מבחר המנות לארוחות המשפחתיות שלכם. בין אם מדובר בארוחות שישי מרובות משתתפים ובין אם בארוחה שצריך לתקתק באמצע השבוע.

החלוקה לפרקים השונים מאפשרת לנווט בקלות בין מנות שהן ארוחות שלמות שמכינים בכלי אחד לבין סלטים וירקות, מתוקים וקינוחים, מנות אסייתיות (כי איך אפשר בלי?) ואפילו פרק 'מזווה' ובו מתכונים לצנצנות שונות שאפשר להכין ולשמור לשדרוג כל מנה.

בחש. צילום שי נייבורג מתוך הספר

השולחן המשפחתי של משפחת אהרוני כולל, כמו אצל רוב המשפחות, גם טבעונים, צמחונים, נמנעים מגלוטן וילדים. לכן המתכונים בספר, ממש כמו סביב השולחן, מאפשרים לכל אחת ואחד למצוא משהו טעים ומתאים.

כל המתכונים מבוססים על מצרכים זמינים וקלים להשגה, ומלווים אותם צילומים מרהיבים של אוכל שנעשה באהבה. לכם רק נשאר להיכנס למטבח, לבחור את אחד המתכונים הביתיים של האהרוניס, להתארגן עם המצרכים וחומרים הנדרשים, וכך יהפוך המתכון למנה שלכם.

ישראל אהרוני הוא שף, מסעדן ומחברם של ספרי בישול רבים. כתב במשך 37 שנים את מדור האוכל בעיתון 'ידיעות אחרונות'. השתתף בתוכניות הטלוויזיה 'המסע המופלא של אהרוני וגידי' וברבות נוספות, ומכהן כשופט בתוכנית 'מאסטר שף'. תמרה אהרוני היא מתכונאית ובלוגרית. השתתפה בתוכניות הטלוויזיה 'פעמיים אהרוני', 'מה יש לאכול' ו'פרויקט סבתא'. נשואה לסיימון ואימא של יולי, נורי והכלבה שוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר