אוקטובר 2008 בערוץ האוכל: מהפך במטבח, תיאבון להרפתקה, וספיישלים עם שפים וקונדיטורים

מהפך במטבח – נפטרים מהרגלי הבישול ולומדים איך לבשל ולעצב את התפריט; תיאבון להרפתקה – השילוב בין אוכל ואקסטרים, עם טורי ריצ'י וג'וי אלטמן; ספיישלים לחגים – עם אביב משה, שאול בן אדרת, לילך גרמן, רויטל ויטלזון, ומיטב הקונדיטורים

אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-Hot:

מטבח מחדש – Crash my Kitchen – סדרה חדשה
ימי חמישי, החל ב-2 באוקטובר בשעה 21:00
תוכנית אוכל המלמדת את המשתתפים איך להשתחרר מהרגלי הבישול הישנים, ולאמץ תפריט טעים ומעוצב שהופך את הארוחה הביתית לחוויה קולינארית מהמדרגה הראשונה. הצטרפו לצוות "מהפך במטבח" עם השף קורבין טומסצקי, תרפיסטית המזון ליסה הלמניס והסטייליסט ג'סמין בייקר, שבכל פרק פוגשים משתתף חדש שרוצה להחזיר את הטעם ושמחת החיים לתפריט הביתי.
וכדי להבטיח שהמהפך יהיה מושלם, צוות המומחים של התוכנית לא חוסך במאמצים: את התוכנית הם פותחים ב"מסדר מנות" הבוחן את יכולות הבישול של המשתתף, במהלכו המומחים מגבשים תפריט אישי חדש – המותאם לטעם, התקציב וסגנון החיים של המבשל. לאחר מכן עוברים המומחים לשלב הביצוע שכולל ליווי צמוד במסע קניות חומרי הגלם, טיפים ועצות לבישול התפריט החדש. ואם זה לא מספיק.. לאחר שהארוחה מושלמת נכנס לתמונה גם הסטייליסט של התוכנית, המלמד את האורח כיצד לעצב את השולחן והמנות – כך שכל ארוחה הופכת ליצירת גורמה מפתה. תוכנית משעשעת וקצבית, המשתבחת בהומור חצוף, לצד מידע שימושי המתאים לכל טבח ממוצע שזקוק לקצת עזרה במטבח.

תיאבון להרפתקה – Appetite for Adventure – סדרה חדשה
ימי ראשון, החל ב-5 באוקטובר בשעה 21:30
תוכנית אוכל והרפתקאות עם הבשלנית טורי ריצ'י ומטפס ההרים ג'וי אלטמן, המשלבת בין טעימות אוכל לחוויות אקסטרים ושטח. במהלך התוכנית מסיירים המנחים ברחבי הארצות הברית, כולל קליפורניה, מקסיקו, אריזונה וסן פרנסיסקו – כאשר בכל אחד מהמקומות הם מציגים את הארוחות המקוריות ביותר ומגלים מחדש את פלאי המטבח המקומי. ובין ארוחה לארוחה, השניים לא קופאים על שמריהם ומשלבים טיולי שטח, פיקניקים בשמורות טבע, רכיבה על סוסים והובלת בקר, סקי מים, סיורי שווקים, טראקים בהרים וצלילות במעמקי האוקיינוס – המאפשרים לנו להתרשם מהקסם של המקום, ולמצות את חוויית הטיול עד למקסימום האפשרי. במהלך התוכנית משולבים גם הסברים והדגמות של מתכונים מקוריים, ביניהם מנות דגים, קוקטיילים, מעדני בריאות, מאפים וקינוחים – שלא פעם מותקנים בתנאי שטח, ומוכיחים שגם באמצע ערבות המדבר ניתן להכין ארוחת גורמה.

ספיישל מוצאי יום כיפור
יום חמישי, 9 באוקטובר בשעה 20:00
רויטל ויטלזון שוברת את הצום בתוכנית ספיישל מיוחדת המתרכזת במנות שהשפים הגדולים מתכננים לקראת הארוחה שלאחר יום הכיפורים. אל ויטלזון יצטרפו השפים איילת אור, לילך גרמן, אידי ישראלוביץ', גיא בן שמחון ואסף גרניט, שיספרו על האופן בו הם מבלים את יום הכיפורים, ממי הם מתכוונים לבקש סליחה, ומה המנות שהולכות ללוות אותן לאחר יממת הצום הקשה – החל מעוגיות יויו ועוגיות סולת בליווי תה מתוק, המשך במרק חרירה ומרק עוף, וכלה במנה עיקרית של שוקי עוף בתאנים ויין מדירה.

ספיישל סוכות עם לילך גרמן
יום שני, 13 באוקטובר בשעה 19:00
השפית לילך גרמן מלמדת אותנו כיצד לעצב את השולחן החג, ואיך להפוך כל מנה ליצירת אמנות מעוררת כבוד. בתוכנית מיוחדת היא מציעה טיפים מיוחדים לעיצוב השולחן באווירת החג, מדגימה מספר דרכים להשתמש במרכיבים מוכרים על מנת להפוך את השולחן למיוחד יותר, ומדריכה את הצופים בעיצוב אישי של המנות – כך שהארוחה כולה הופכת למופת של גורמה. ולסיום, בתוכנית תתארח אמה של לילך – יעל גרמן, ראש עיריית הרצלייה, שלרגל החג תבשל עם ביתה מתכון חג משפחתי.

ספיישל סוכות עם אביב משה – חדש
יום שלישי, 14 באוקטובר בשעה 19:00
אביב משה, ממסעדת "מסה" המפורסמת, מכין ארוחת חג גורמה כשרה, שהופכת את ארוחת החג בסוכות לחוויה גסטרונומית מהמדרגה הראשונה: המתכונים המסורתיים, החידושים המפתיעים וכל הטריקים שהופכים את מלאכת הבישול לחגיגה של טעמים וצבעים – המראה לנו כיצד לשדרג את הארוחה בעזרת קצת אומץ ודמיון. במהלך התוכנית יתארח גם השף אלון ליפמן.

ספיישל סוכות עם שאול בן אדרת
יום שני, 20 באוקטובר בשעה 19:00
הפקה מיוחדת עם השף והבעלים של "קימל" שאול בן אדרת, שלרגל חג הסוכות מאגד את שבעת המינים, ומתקין ארוחה למופת. ארוחת חג משודרגת העושה שימוש יצירתי ומפתיע במרכיבים שלא תמיד נמצאים בין הסירים והמחבתות, לצד עצות וטיפים של בן אדרת – שלא מפחד להפוך את שולחן החג ליצירת גורמה מעוררת מחשבה.

רויטל ויטלזון חוגגת את שמיני עצרת בתוכנית מתוקה הכוללת נבחרת משובחת של הקונדיטורים המובחרים בארץ. הצטרפו אל אורן גירון, ערן שוורצברד והנס ברטלה, שבאים במיוחד לתוכנית כדי להדגים את המתכון המנצח, ולספר לנו קצת על מנהגי המשפחה לחג, המתכונים המסורתיים וכמובן.. האהבה הגדולה למתוק שהפכה לקריירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר