אורית לביא ואיורוודה: טיפולים וסדנאות תזונה ובישול

סדנת הבישול פעילה, מלווה בהסברים ומתכונים מודפסים, ולסיומה מוגשת ארוחה איורוודית מאוזנת מסורתית. ניתן לשלב סיור במכולת הודית כהמשך לסדנא

אורית לביא מציעה מגוון פעילויות סביב האיורוודה, במרכז אמטיסט שלה ושל בן זוגה אלי בשכונת עין הים בגבעת אולגה, ממש על יד הים.

אורית מספרת על עצמה: "אני מאבחנת ומטפלת באיורוודה והילינג כתשע שנים.
למדתי כאן בארץ במשך שנתיים, ואז נסעתי להודו להמשך לימודי. אני מרצה ומלמדת איורוודה, מנחה סדנאות תזונה ובישול איורוודי, ועוסקת בטיהור בתים אנרגטי ועיצוב המרחב האנרגטי בבית ובמשרד"

בהרצאה מספרת אורית איך ניתן להתחבר לטבע המולד של כל אחד מאיתנו
ולברוא מציאות רצוייה בחיינו, איך להתאים לעצמנו תזונה ואורח חיים נכון
מתוך קשב פנימי לאמת הכי עמוקה בתוכנו. היא משלבת בהרצאה מדיטציה והסבר על אופן שילוב ההילינג בעיסוי האיורוודי.

על סדנת תזונה ובישול איורוודי, אומרת אורית: "אנשים טועים לחשוב שאוכל איורוודי הוא אוכל הודי צמחוני, אך בעצם ארוחה איורוודית היא ארוחה העשויה ממרכיבים איכותיים, המותאמים לכל טיפוס גוף באופן ספציפי, ומאוזנת עם כל ששת הטעמים".

הסדנא של אורית חווייתית, מרתקת ומלאת ידע על איורוודה,  ששת הטעמים ואיך הם משפיעים על הרגשות שלנו, התבלינים והשפעתם על מערכת העיכול שלנו, איך להתאים לכל אחד מאיתנו תזונה על פי האיורוודה לפי טיפוס הגוף שלנו.
סדנת הבישול פעילה, מלווה בהסברים ומתכונים מודפסים, ולסיומה מוגשת ארוחה איורוודית מאוזנת מסורתית. ניתן לשלב סיור במכולת הודית כהמשך לסדנא.

אורית ואלי לביא 
בית "אמטיסט" – ספא ואירועי בוטיק
רח' הכרמל 2 , שכונת עין הים, חדרה
אורית – 050-5405839,  אלי – 050-5323423
www.amatist.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר