אורקה מציגה: גורמה דל כולסטרול בעסקיות הצהריים

מסעדת אורקה התל אביבית מציעה עסקיות צהריים חדשות הכוללות מנות דלות כולסטרול. לאור העלייה בבקשת הלקוחות למנות דלות בשומן ובכולסטרול, בנה השף ערן שרויטמן תפריט מיוחד העונה על צרכי הלקוחות לערכים תזונתיים בנוסף על החשק לגורמה

מסעדת אורקה התל אביבית מציעה עסקיות צהריים חדשות הכוללות מנות דלות כולסטרול. לאור העלייה בבקשת הלקוחות למנות דלות בשומן ובכולסטרול, בנה השף ערן שרויטמן תפריט מיוחד העונה על צרכי הלקוחות לערכים תזונתיים בנוסף על החשק לגורמה.

התפריט החדש מוגש בנוסף לתפריט העסקיות הרגיל ועונה על הצורך של הקהל, האוכל בתכיפות ארוחות עסקיות, להמשיך ולהנות ממנות גורמה תוך שמירה על רמת כולסטרול נמוכה.

התפריט כולל פתיחה של לחם הבית, שמן זית וחומץ בלסמי, זעתר ומלח גס. מנה ראשונה: סלט ירוק עם שמן זית ולימון או מרק משתנה בהתאם לעונה ומנה עיקרית לבחירה מבין המנות הבאות: חזה עוף צלוי בציר בקר ועלי רוזמרין מוגש עם פירה מזלג; שישליק עוף מעושן, מוגש עם טורטליני ארטישוק וציר עוף; דג, עשוי על הגריל, מונח על יוגורט מנטה ומוגש עם ירקות גריל – זוקיני, בטטה, פלפל אדום ואספרגוס או דג ים אפוי בסיר ברזל עם ירקות שורש, גמבה ורוקט.

התפריט יוגש בשעות הצהריים, 15:30 – 12:30, במקביל לעסקיות, במחיר של 79 שקל בימים שני – שישי ו- 94 שקל בשבתות וחגים.


אורקה. נחלת בנימין 57 תל אביב. 03-5665505
שני – שבת 01:00 – 19:30 ; 15:30 – 12:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר