אחוה ממתגת מחדש את מוצרי החברה

מהלך המיתוג מחדש אותו ביצעה חברת ניאו-גרופ יכלול חידוש אריזה, שינוי לוגו, קד"מ ופרסום

חברת "אחוה", המייצרת חלוה וטחינה מאז 1929, יוצאת במהלך מיתוג מחדש למגוון מוצרי החברה – סדרת מוצרי טחינה, מגוון מוצרי חלוה ומגוון עוגות. תהליך המיתוג מחדש כולל מהלך של שינוי לוגו, חידוש אריזות, מבצעי קידום מכירות ופרסום בטלוויזיה. במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות. מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.

במסגרת המיתוג המחודש הושארו מוטיבים מן הלוגו הוותיק, כגון הכיתוב בזהב ועיצוב הכתב ("אחוה, נוסד בתל אביב 1929"), שיאפשרו זיהוי מיידי של המותג "אחוה" המוכר. הרקע החום וצורתו החדשה של הלוגו, מדגישים את התכונות הטבעיות והאותנטיות של מוצרי "אחוה". האריזות עצמן שונו לצבע לבן 'נקי', כאשר מגוון המוצרים והטעמים מבודלים על ידי מגוון צבעים שונים, שמתווספים לרקע האחיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר