אחרי האוכל רוחצים כלים: אהרוני וגברי מקדמים את נוזל הכלים פיירי

צמד הבשלנים ישתתפו בצוותא בקמפיינים המתבססים על תוכניתם המצליחה "דרך האוכל", לאחר שנבחרו לאור מחקרים שהצביעו כי הם מייצגים את ההנאה והחוויה שבבישול

פרוקטר אנד גמבל, יצרנית נוזל הכלים פיירי (FAIRY) חתמה עם השף- מסעדן- כוכב טלוויזיה, ישראל אהרוני ועם שותפו לתוכנית האוכל הפופולארית "דרך האוכל"- גברי בנאי, הגשש החיוור לשעבר, על חוזה ארוך טווח, במסגרתו ישמשו השניים, כפרזנטורים של המותג, ויובילו את הפעילות השיווקית של החברה בשנה הקרובה.

החלק העיקרי בחוזה כולל השתתפות, בקמפיינים טלוויזיונים, המתבססים ודומים לתוכניתם המצליחה "דרך האוכל" (כעת משודרת בערוץ 2 תוכניתם "דרך האוכל בעולם"). בשנה הקרובה, צפויים גברי ואהרוני לככב בשלשה סרטים. הסרטונים יתכתבו אחד לאחד עם תוכניתם, ובהם יגיעו השניים לבתים של משפחות שונות, מעדות שונות. במסגרת הביקור ילמדו השניים מהמשפחות על בישול מאכלים עדתיים ומצדם יילמדו את המשפחה על יתרונות פיירי בניקיון הכלים, לאחר הבישול.

המסר בסרטים אותו מעבירים גברי ואהרוני, הוא שפיירי מסירה שומנים ולכלוך מהכלים, בחצי הזמן לעומת הנוזל המתחרה המוביל, ולפיכך ניתן להמשיך ולבשל ללא חשש מאכלים, גם כאלו הגורמים להרבה לכלוך, בשל העובדה שפיירי ינקה את הכלים בקלות.

בסרטון הראשון שצולם בימים אלו ויעלה בקרוב, נפגשו השניים עם משפחה גרוזינית מאשדוד וגברי ואהרוני נוהגים בו בדיוק ברוח ובמאפיינים של תוכניתם.

"גברי ואהרוני נבחרו", אומר דניאל שבתאי, מנהל תחום ניקיון הבית בפרוקטר אנד גמבל ישראל, "לאחר שמחקרים וקבוצות מיקוד הצביעו עליהם, כשניים המשדרים את ההנאה הגדולה ביותר מהאוכל ואת החוויה שבבישול. יחד עם זאת מחקרים נוספים שערכנו, הראו כי אנשים רבים, מסתייגים פעמים רבות, מהכנת תבשילים, הכרוכים בלכלוך רב ובהרבה כלים. בנקודה זו, גברי ואהרוני, המיצגים את ההנאה והכיף שבבישול, יסבירו כי בעזרת פיירי, הניקיון של הכלים פשוט, בשל העובדה כי הוא מסיר שומנים ולכלוך מהכלים בחצי מהזמן שעושה זאת המתחרה המוביל ולכן אפשר לבשל הרבה ובהנאה ללא חשש".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר