אידאה פיתחה עבור שטראוס קונספט עיצובי לקטגורית מוצרי החלב עבור הציבור הערבי

אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה, אומר: "המהלך נועד לענות על צרכים מיוחדים של הציבור הערבי, ולהעניק גישה נוחה ובולטות למוצרי שטראוס. מעבר להיותם מכריעים בהשגת נראות, בולטות ובידול בנקודת המכירה, הם מהותיים בחשיבותם בניהול הקטגוריה"

חברת אידאה פיתחה עבור שטראוס קונספט עיצובי ייחודי לקטגוריית מוצרי החלב עבור הציבור הערבי.

אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה, אומר: "המהלך נועד לענות על צרכים מיוחדים של הציבור הערבי, ולהעניק גישה נוחה ובולטות למוצרי שטראוס. מעבר להיותם מכריעים בהשגת נראות, בולטות ובידול בנקודת המכירה, הם מהותיים בחשיבותם בניהול הקטגוריה. הפלטפורמה הייחודית שיצרנו משרתת את מאפייני הקטגוריה – היא גמישה, מודולרית, עוזרת בהתמצאות בין קטגוריות המשנה, מבליטה את המוצרים, המבצעים, עוזרת לניהול קל של המסרים והתכנים ובכך מניעה לקנייה".

אידאה הוקמה בשנת 1998 ומציעה עיצוב קריאטיבי ואסטרטגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה. אידאה מעסיקה כ-30 עובדים, ומציעה סל של מוצרים החל מטיפול במותג, נקודת המכירה, מרחב הקמעונאי וכן בפתרונות אינטראקטיביים.
החברה זכתה בשנים האחרונות בשלל פרסי עיצוב בתחרויות בארץ ובעולם.

בין לקוחותיה חברות ועסקים מתחומי השיווק, צרכנות, מזון, תקשורת, אנרגיה, אופנה, תיירות, שירותים ועוד.
www.ideaa.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר