איחוד מתוק: מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות ההפצה והשיווק של המסטיקים הסוכריות והשוקולדים

מרס מעסיקה 85,000 עובדים ב-80 מדינות. עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש
מותגי M&M’s, סניקרס, טוויקס ובאונטי ישווקו ע"י מרס ישראל לצד המסטיקים של אורביט,FIVE וסוכריות סקיטלס

חברת מרס הבינלאומית איחדה את מערך ההפצה שלה בישראל תחת מרס  מולטיסיילס ישראל. במסגרת זו מוצרי השוקולד של החברה, ובהםM&M’s , סניקרס, טוויקס ונוספים, ישווקו על ידי מרס  מולטיסיילס ישראל, לצד מותגי המסטיקים והסוכריות אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה, וסוכריות סקיטלס.

מרס ישראל מביאה עמה לקטגוריית השוקולד ידע וותק והיכרות עם תחום מוצרי הצריכה בישראל
מרס ישראל מביאה עמה לקטגוריית השוקולד ידע וותק והיכרות עם תחום מוצרי הצריכה בישראל

נדב לוינטון, מנהל השיווק של מרס ישראל, אומר כי מרס שמה לעצמה כמטרה להרחיב את תמהיל המוצרים המשווקים בישראל, כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממוצריה בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר