איחוד מתוק: מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות ההפצה והשיווק של המסטיקים הסוכריות והשוקולדים

מותגי M&M’s, סניקרס, טוויקס ובאונטי ישווקו ע"י מרס ישראל לצד המסטיקים של אורביט,FIVE וסוכריות סקיטלס

מרס מעסיקה 85,000 עובדים ב-80 מדינות. עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש
מרס מעסיקה 85,000 עובדים ב-80 מדינות. עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש

חברת מרס הבינלאומית איחדה את מערך ההפצה שלה בישראל תחת מרס  מולטיסיילס ישראל. במסגרת זו מוצרי השוקולד של החברה, ובהםM&M’s , סניקרס, טוויקס ונוספים, ישווקו על ידי מרס  מולטיסיילס ישראל, לצד מותגי המסטיקים והסוכריות אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה, וסוכריות סקיטלס.

מרס ישראל מביאה עמה לקטגוריית השוקולד ידע וותק והיכרות עם תחום מוצרי הצריכה בישראל
מרס ישראל מביאה עמה לקטגוריית השוקולד ידע וותק והיכרות עם תחום מוצרי הצריכה בישראל

נדב לוינטון, מנהל השיווק של מרס ישראל, אומר כי מרס שמה לעצמה כמטרה להרחיב את תמהיל המוצרים המשווקים בישראל, כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממוצריה בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה