אישיווק השבוע של אולמרקטינג: אריק סודאי, מנכ"ל קופי טים סוכנויות

אריק סודאי,41, נשוי+ 2, משמש מזה כ-3 שנים כמנכ"ל קופי טים סוכנויות בע"מ. במהלך תפקידו יזם סודאי מהלך מיתוג מחדש של חברת גאג'יה בישראל

שם איש השיווק ותפקיד: אריק סודאי, מנכ"ל
שם החברה: קופי-טים סוכנויות בע"מ
שנת הקמה: 1.1.2008
מספר עובדים: 15

פרופיל:אריק סודאי
אריק סודאי
,41, נשוי+ 2, משמש מזה כ-3 שנים כמנכ"ל קופי טים סוכנויות בע"מ. במהלך תפקידו יזם סודאי מהלך מיתוג מחדש של חברת גאג'יה בישראל – החברה מיתגה את עצמה כחברה המובילה בשוק ומהגדולות בהיקף הפעילות בתחום מכונות הקפה והקפה. בנוסף הוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות, דוגמת טרה, תדיראן-קריסטל ואופיר טורס. בתפקידיו הקודמים שימש סודאי כמנהל תחום מכונות קפה ביתיות בחברת מועדון הקפה, שותף לבניית מותג סאקו בישראל, ומנהל מכירות של הד הרצי מולטימדיה. לסודאי תואר שני במנהל עסקים EMBA.

רקע:
Coffee-Team Agencies Ltd הינה הנציגה הבלעדית של חברת GAGGIA בישראל, ומתמחה בכל הקשור לעולם התוכן של תרבות האספרסו: ייבוא ושיווק מכונות קפה, ייבוא ושיווק אביזרים לקפה, ייבוא ושיווק קפה, ייבוא ושיווק קולי קפה, מכונות גלידה, והעברת סדנאות קפה וגלידה. החברה מייצגת בלעדית גם את החברות Forever, Genesis , Nuova Simonelli, Rocket ECM Angelo. במהלך השנים 2008-2010 קופי-טים סוכנויות בע"מ והמותג GAGGIA בפרט הפכו להיות המובילים בענף מכונות האספרסו בישראל.

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך 2010 החברה שיתפה פעולה סינרגטי עם חברות מובילות בפעילות קרוס מרקטינג, לדוגמא מבצע חלב טרה לשנה לרוכשי מכונות אספרסו, ומצד שני מבצע מתנה מכונת קפה למפיצי המחלבה. במסגרת הפעילות, המכירות של המוצרים במבצע עלו בעשרות אחוזים, הצרכנים זכו לחלב איכותי לשנה, וחלב טרה שבעיני רבים מלקוחותינו נחשב טוב יותר להקצפה, קיבל את הבמה בקרב הצרכן הסופי. במקביל, חברת טרה סיפקה מכונות גאג'יה ללקוחותיה. בעתיד נמשיך ליזום שיתופי פעולה דומים עם חברות מוצרי צריכה, סגנון חיים, נדל"ן ועוד.

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
על יחסי ציבור – מוצרים איכותיים זוכים לחשיפה וביקורת טובה לא משוחדת ועוזרת במיצוב המוצרים והחברה. עלות יחסי ציבור נסבלת גם בארגונים קטנים, למרות שאין שליטה במסר. עם ביטחון במוצר או בשירות טוב, ניתן להגיע לקהל צרכנים רב עם מסר אמיתי וכן. הצרכן הישראלי החשדן שמופצץ במסרים פרסומיים, מאמץ יותר ביקורת אובייקטיבית על מוצר, ויתגמל את הידיעה בפעילות פה לאוזן ובהערכה למותג.

3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
חברת קופי-טים סוכנויות פועלת על פי תוכנית עסקית שנתית. התוכנית נקבעת חודשיים לפני תחילת כל שנה, על פי צפי הפעילות והמכירות. תקציב השיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור נגזר מראש ביחס לפעילות (אחוזים ממחזור).

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
פעילות קפה לאווצה ומכונות הקפה ברשת YELLOW ברבעון האחרון של 2010:  העברת קונספט יפה, פרסום, תקשור, מכירות יפות והגדלת פלח השוק.

5. השאלון האישי:
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יואב רמות
, מנכ"ל ובעלים קבוצת רמטופ, ממנו למדתי לחשוב כמנכ"ל אך גם כבעלים, חשיבה מחוץ לקופסה ושהשמיים הם הגבול.

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר מעניין הדן בבניית מותג מנצח
Building Strong Brands/ David A. Aaker

• עיתון/ מגזין מועדף
ישראל היום , בקוצר הזמן נוח לקריאה וענייני.

דף הבית שלך באינטרנט
www.gaggia.co.il

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מסעדת מיט מי באשקלון.

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פולקסווגן ג'טה.

• מהו ג'וב חלומותיך?
אני מאוד מרוצה מהגו'ב הנוכחי. תפקיד אפשרי: לנהל פיתוח עסקי בחברת ענק עם תקציב בלתי מוגבל וחופש פעולה מוחלט.

• חופשה חלומית:
טיול תרמילאים ארוך בדרום אמריקה.

פורסם באתר השיווק המוביל אולמרקטינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר