אליפות הרפסודות של תלמה יוצאת לדרך

משפחות ישראל מוזמנות לבנות את הרפסודה היצירתית ביותר בתחרות הגדולה של הקיץ שתתקיים בכנרת. במהלך הכולל משקיעה החברה כ-5 מיליון ש"ח

תלמה מכריזה על אליפות הרפסודות, תחת הכותרת "חותרים להצלחה!". תחרות הגמר, שתהיה פתוחה לקהל הרחב, תתקיים בחודש אוגוסט בכנרת ובה יתחרו הרפסודות המקוריות ביותר שעוצבו ונבנו על ידי משפחות שהציגו מועמדות. הזוכים יבחרו על ידי צוות שופטים מקצועי הכולל את שחר צוברי, רון קופמן ואלי אילדיס. המשפחה שתגיע למקום הראשון תזכה במכונית המשפחתית החדשה של סובארו – B3.

תחרות הרפסודות היא ביטוי נוסף, רחב היקף, למהלך עליו הכריזה תלמה לפני כשנה. הפעילות ממשיכה את המהלך ותומכת בנכסים שצבר המותג במהלך השנים וקשורים בישראליות הצלחה ומשפחתיות ותורגם למסר "תלמה – הכוח להצליח".

לצורך הפעילות, נבנה אתר אינטרנט יעודי אליו יוזמנו הגולשים לצפות בדגמים של רפסודות מכל העולם, לקבל טיפים לבניית רפסודה, להירשם לתחרות ולהעלות את הדגם המשפחתי שלהם לרפסודה. הדגמים המועמדים יוצגו בגלריית תמונות באתר.

המשפחות הנבחרות שיציגו מועמדותן באתר, יוזמנו להציג את דגמיהם בפני צוות השופטים המקצועי של התחרות. הדגמים המובילים שיעלו לשלב הגמר יוזמנו לבנות את הרפסודה שלהם ולהשיט אותה באירוע הרפסודות שיתקיים בחודש אוגוסט בכנרת.

במקביל למשט הגמר, יערך בכינרת אירוע פתוח לקהל בו יוכלו משפחות להשתתף וליהנות מפעילויות מפעילויות מים חוויתיות לכל המשפחה.

הפרוייקט ינוהל על ידי חברת טרגט מרקט וילווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וקמפיין אינטרנט רחב היקף באמצעות גריי אינטראקטיב.

כתובת האתר: www.telmafamily.co.il. ההרשמה לתחרות תהיה פתוחה עד 18.7.09 כאשר בסמיכות לתאריך זה יערכו אודישנים לבחירת המשפחות שיעלו לגמר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר