אלפרו בקמפיין קד"מ: מחלקת קפה גרניטה על בסיס חלב סויה אלפרו באזורי עסקים ובמוקדים הומי אדם

הקמפיין באמצעות סטוריטייל תחת הכותרת: אלפרו סויה – החלטה בריאה, בתקציב של כ- 150,000 ש"ח

אלפרו, היצרנית הבינלאומית וחלוצת שוק מוצרי הסויה בעולם ובארץ, יוצאת בקמפיין קד"מ במסגרתו יחלקו נציגי אלפרו קפה גרניטה על בסיס חלב סויה של אלפרו. החלוקה תתבצע באזורי עסקים ובמוקדים הומי אדם כגון קניונים, רחובות ראשיים, בנייני משרדים גדולים ועוד.

חלוקת הקפה תעשה על-ידי דיילות ייצוגיות של אלפרו, ובאמצעות עגלות קפה מעוצבות אשר נבנו במיוחד לצורך הקמפיין.

הקמפיין המבוצע באמצעות חברת סטוריטייל, תחת הכותרת: אלפרו סויה – החלטה בריאה, יימשך כשבועיים, בעלות של כ- 150,000 ש"ח.

אלפרו, יצרנית בלגית בינלאומית וחלוצה בייצור מוצרי סויה, נחשבת למובילת שוק הסויה באירופה ובישראל. החברה מייצרת חלב סויה ומעדני סויה כבר למעלה מ-25 שנים ועל מגוון מוצריה הרחב ניתן למנות: משקאות חלב סויה בטעם טבעי ובטעמים שונים, מעדנים, יוגורט וגלידה. לאלפרו מפעלי ייצור בבלגיה, צרפת ואנגליה ומחזור המכירות שלה מוערך בכ- 250 מיליון יורו בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר