אלקה – ביסטרו בר חדש בת"א במתחם המתפתח ברחוב ברזילי

אלקה טוענת לתפריט יצירתי המבוסס על מטבח צרפתי קלאסי המשתנה בהתאם לעונות השנה, עם השפעות ים תיכוניות וספרדיות, ומציעה לאורחיה בילוי ברוח צעירה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים

אלקה הנה ביסטרו בר חדש בת"א במתחם המתפתח ברחוב ברזילי.
איתי פאר הבעלים של המסעדה, הוא נינה של אלקה. כבר בצעירותו שם לעצמו למטרה להקים עסק על שמה, ואכן נראה כי המטרה שלו הושגה בהצלחה. המסעדה מנוהלת ע"י איתי ואימו אלה. כאשר את ניסיונו העשיר רכש איתי במסעדות כמו קופי בר, ננה בר ועוד.

אלקה טוענת לתפריט יצירתי המבוסס על מטבח צרפתי קלאסי המשתנה בהתאם לעונות השנה, עם השפעות ים תיכוניות וספרדיות, ומציעה לאורחיה בילוי ברוח צעירה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים.

מנות הבוקר באלקה מוגשות בין השעות 9:00 – 12:00 וכוללות מבחר מנות רעננות לפתיחת הבוקר.
לדוגמא: הכריך של אלקה – כריך מלחם טרי שבתוכו גבינת עזים עם ממרח זרעי דלעת, נענע ותמרים; או מנה שנקראת העלומות של אלקה – ביצים עלומות על לחם קלוי עם תרד בשמנת ומוסקט.

בצהריים אלקה מגישה תפריט עסקי שכולל מנת פתיחה ומנה עיקרית.
המנות שיוצאות מהמטבח שעליו אחראי השף רועי סלע (לשעבר קופי בר וכרמלה בנחלה), מבוססות על מאכלי ים טריים כגון שרימפס ספרדי עם שום צ'ילי וברוסקטה, ריזוטו פירות ים וזעפרן, וגם בשרים מיושנים כגון אנטרקוט עם חמאה מתובלת, פילה בקר עם בוקצ'וי מאודה, ועוד.

בשעות הערב המקום משתנה לגמרי, כשבר המשקאות תופס חלק מרכזי במסעדה, והקהל הזורם למקום צעיר.

מיקומה של אלקה מספק ללקוחות בילוי אופנתי ורגוע, לא רחוק מהמולת העיר שנמצאת מעבר לכביש (רחובות רוטשילד, דרך מנחם בגין, יהודה הלוי). אלקה מעוצבת בהשראה אירופאית, עם שולחנות עץ, ספות שחורות מעור, רצפת פרקט ובר עתיר משקאות.

בקרוב תפתח 'אלקה' קונספט בילוי חדש שיקרא After Work Tapas. אנשי העסקים ועובדי המשרדים שבסביבה, יוכלו לסיים את יום העבודה עם טעם טוב בפה, כשיקבלו לשולחנם עשרות סוגי טאפאסים על חשבון הבית.
המיקום של אלקה, המוזיקה העכשווית שמתנגנת לכל אורך היום, בשילוב האלכוהול והטאפאסים הטריים, צפויים להפוך את סוף יום העבודה להתחלה של בילוי קולינרי כבר בשעות אחה"צ.


אלקה
רח' ברזילי 7 ת"א
טל.03-5665030

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר