אל גאוצ'ו, רשת מסעדות הגריל הדרום אמריקאי, יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסלוגן "100% Sud Ame'rica", שמשמעותו: "100% דרום אמריקה". זאת על מנת להדגיש את מקור מוצאו של הבשר המוגש ברשת מזה כ- 30 שנה.
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ₪, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ענבר- מרחב- שקד" החל מ- 29.8.2011,למשך שבועיים בתחנות רדיו אזוריות בפריסה ארצית, באתרי אינטרנט כגון וואלה, ynet, מאקו, בסלולר ובפייסבוק במסגרת תחרות גולשים נושאת פרסים, כשהזוכה במקום הראשון יזכה בטיסה לדרום אמריקה.
בתקופת הקמפיין ייהנו חברי הפייסבוק של אל גאוצ'ו, כמו גם לקוחות הסלולר, מקופונים המקנים הנחות על מנות בשר עיקריות בשמונה מסעדות הרשת ברחבי הארץ.