אנגליה ארץ התה מעלה קמפיין פרסום ל…תה

הקמפיין של מועצת התה הבריטית מתפרסם ברכבת התחתית של לונדון וברשת רכבות דרום מזרח של בריטניה, ומעביר את המסר ששתייה של לפחות 4 ספלי תה ביום תספק נוגדי חמצון בכמות הראויה עבור שיפור בריאות הלב, והכמות הקטנה של קפאין בתה עשויה לסייע בהגברת ריכוז – הכל מגובה במחקרים

נראה כי האגדה של אנגליה כארץ התה, הולכת ומתנפצת.
עובדה: מי שנוסע ברכבת התחתית של לונדון, לא יכול שלא להיחשף למתקפת קמפיין הפרסום של השלטים המשווים תה למוצרי מזון בריאים, וקוראים לשתות 4 כוסות תה ביום תחת הסיסמה: Tea4Health – משחק מילים של הספרה 4 והמילה 'עבור/בשביל'. כלומר 4 כוסות תה ביום עבור בריאות השותה, כשהלוגו מופיע בצורת תווית של שקיק תה ועליה גם איור 4 ספלי תה.

הקמפיין של מועצת התה הבריטית מתפרסם ברכבת התחתית של לונדון וברשת רכבות דרום מזרח של בריטניה, ומעביר את המסר ששתייה של לפחות 4 ספלי תה ביום תספק נוגדי חמצון בכמות הראויה עבור שיפור בריאות הלב, והכמות הקטנה של קפאין בתה עשויה לסייע בהגברת ריכוז – הכל מגובה במחקרים.

שלטי האנדרגראנוד משווים תה לאוכמניות ורימונים: "נהדר לשמוע שאלה הנם מקור טוב של נוגדי חמצון. כך גם תה. 4 ספלים ביום יכולים לתרום לתזונה עשירה בנוגדי חמצון היכולים לעזור להגן על גופך נגד ההשפעות הזמינות של רדיקלים חופשיים".
שלטים אחרים משווים תה לשוקולד ויין, ולחמש מנות של פירות וירקות ועוד 4 ספלי תה – המצטברים יחד לדיאטה בריאה.

אתר מועצת התה של בריטניה, ובו גם הקמפיין: www.tea.co.uk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר