אסטרטגיה שיווקית חדשה לפפסי – האריזות ישתנו השנה 35 פעמים

החל בחודש הבא תחנוך פפסי קולה מערכת שיווק חדשה, שעיקרה הגעה לצרכן בדרכים שונות מאשר בעבר.
פפסי תיצור קשר עם הצרכנים באמצעות מותג עולמי משתנה בתדירות, בכלי מדיה כמו רדיו, אינטרנט, טלוויזיה, עיתונות מודפסת ואריזות.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

אחת למספר שבועות תשתנה האריזה של פפסי קולה ותשקף תכנים המתחברים למנטליות של בני עשרה וצעירים. הגרפיקה החדשה תהיה על גבי 8 מיליארד אריזות – פחיות, כוסות, ובקבוקים – של המשקה הקל הפופולרי.
בעוד שב- 109 השנים מאז שנוסדה פפסי השתנו האריזות 10 פעמים בלבד, הרי שעתה במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה, תשתנה האריזה השנה 35 פעמים.

התייחסות TRENDS: גישה מקורית זו מבוססת על השינויים התכופים בתחומי הטכנולוגיה ומוצרי צריכה האופייניים לתקופתנו, המתזזים רבים מאיתנו לנסות מוצרים חדשים. שינויים כה תכופים באריזה של מותג-על כזה עשויים לחזק את מסר החדשנות המתאים לביקושים של הדור הצעיר.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה