אסם במהלך שיווקי של מיצוב מחדש בקטגוריית הג'לי

המהלך כולל עיצוב מחודש לאריזות, טעמים חדשים ופעילות קד"מ – בהשקעה של כמיליון ש"ח

אסם מחדשת ומרעננת את אריזות המוצרים בסדרת ג'לי אסם הוותיקה.

ג'לי אסם הינו אחד מהמוצרים הוותיקים ביותר של החברה. כעת, כחלק ממהלך שיווקי כולל לרענון המוצר, ולראשונה מאז השקתו, זוכות אריזות הג'לי למראה עכשווי, צעיר ושובב. העיצוב החדש, בצבעי ורוד ולבן, נועד לשדר את הכיף והנאה שבהכנת ובאכילת ג'לי, ועל גבי האריזות משולבים מתכונים ייחודיים, הצעות הגשה וטיפים להכנת המוצר.

רענון האריזות ועיצובן מחדש הם חלק ממהלך שיווקי כולל המתוכנן באסם עבור קטגוריית הג'לי. בעתיד הקרוב יכלול המהלך גם השקתם של טעמים נוספים חדשים בסדרה. כמו כן תערוך אסם פעילויות קד"מ שונות סביב נושא הג'לי, הממוקדות בעיקר בקהל הילדים.
עוד כולל המהלך הפקת עלון ייחודי, לשימושים מגוונים בג'לי כמו עוגיות עם ג'לי, משקאות עם ג'לי, ועוד תמיכה שיווקית באמצעות פרסום המוצרים במדיות השונות. סך ההשקעה במהלך הכולל היה כמיליון ש"ח.

סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם, אמרה: "העיצוב המחודש של אריזות הג'לי והשימוש בשפה תקשורתית חדשה נועדו לשנות את תפיסת הקגוריה מנוסטלגית למעודכנת וכיפיית ולהגדיל את קהל הצרכנים, תוך חיזוק הקשר עם הצעירים שביניהם. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ- 20% בקטגוריה".

ג'לי של אסם כולל מבחר טעמים מגוונים: תות שדה, משמש, פטל, אננס. המוצר משמש להכנת מגוון קינוחים, עוגות ועוגיות.
כשר פרווה, בהשגחת בד"צ.










כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר