אסם בתנופת התזונה הנבונה: דקיקיות המשלבות פריכות עם טעם לגיוון תפריט מאוזן

הדקיקיות עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, מכילות סיבים תזונתיים, ומועשרות בסידן ובוויטמין D ומכילות 9% שומן בלבד. מנה של דקיקיות – 25 גרם – מספקת 10% מהקצובה המומלצת ליום של סיבים תזונתיים (המשפרים את פעולות העיכול, תורמים לתחושת שובע, ומסייעים בשמירה על המשקל)

אסם ממשיכה להרחיב ולחדש בתחום חטיפי המאפה, ומציגה את "דקיקיות": חטיף קרקר המכיל 5 קלוריות בלבד ליחידה. דקיקיות הינן קרקר שטוח בעל מרקם אוורירי, המתאים במיוחד לתפריט מאוזן קלורית. המוצר החדש ישווק בטעמים בצל ושום שמיר.

יחידה אחת של דקיקיות כוללת 5 קלוריות בלבד- ומנה של 25 גרם מכילה 100 קלוריות, מה שהופך את הדקיקיות למתאימות כנשנוש בין הארוחות. רעיון לשומרי משקל, הנהנים ממוצר מתובל.

הדקיקיות עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, מכילות סיבים תזונתיים, ומועשרות בסידן ובוויטמין D ומכילות 9% שומן בלבד. מנה של דקיקיות – 25 גרם – מספקת 10% מהקצובה המומלצת ליום של סיבים תזונתיים (המשפרים את פעולות העיכול, תורמים לתחושת שובע, ומסייעים בשמירה על המשקל), סידן (לשמירה על בריאות העצמות והשיניים) ויטמין D (מסייע לספיגת הסידן בגוף) וחומצת שומן אלפא לינולית (מסוג אומגה 3 התורמות לתפקוד תקין של הגוף) ולכן הן מהוות פתרון אידיאלי לשומרים על תפריט דיאטטי ומאוזן.

דקיקיות שום שמיר, 80 גר', מחיר: 6.90 ₪
דקיקיות בצל, 80 גר', מחיר: 6.90 ₪

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות בד"צ העדה החרדית.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר