אסם מחממת את החורף עם שני מרקים נמסים חדשים: מרק ירקות ירוקים ומרק בטטה

מרק הירקות הירוקים הנמס כולל ברוקולי, אפונה ואספרגוס, ומאופיין בטעם ביתי. למרק הבטטה הנמס טעם מתקתק בשילוב תבלינים. מרק זה מושק עתה שוב בעקבות ההצלחה לה זכה בשנה שעברה

אסם מרחיבה את מגוון המרקים הנמסים שלה, ומשיקה שני טעמים במהדורה מוגבלת לחורף 2005: מרק ירקות ירוקים ומרק בטטה. הטעמים של המרקים מוגדרים ע"י אסם כייחודיים בקטגוריה וכבעלי טעם עשיר המתאים לימי החורף הקרים.

מרק הירקות הירוקים הנמס כולל ברוקולי, אפונה ואספרגוס והוא מאופיין בטעם ביתי. מרק הבטטה הנמס הינו מרק עשיר בעל טעם מתקתק בשילוב תבלינים. מרק זה הושק בחורף שעבר במהדורה מוגבלת, ומושק עתה שוב בעקבות ההצלחה הרבה לה זכה.

מרק הירקות הירוקים הנמס ומרק הבטטה הנמס של אסם נמכרים באריזות בנות 23 גרם ליחידה, המיועדות להכנת 2 מנות מרק חם. אופן ההכנה פשוט ומהיר: רק להוסיף מים רותחים וליהנות ממשקה חם, בין הארוחות או כארוחה קלה.

בנוסף, גם החורף משיקה אסם במהדורה מוגבלת את סדרת מרקי הקטניות, אשר זכו בחורף שעבר לפופולריות. הסדרה כוללת שלושה טעמים: מרק חומוס עשיר, מרק עדשים כפרי, ומרק שעועית בשלושה צבעים.

סדרת מרקי האינסטנט של אסם, כוללת מגוון טעמים; ביניהם: עגבניות, ירקות, פטריות, אפונה, עוף וברוקולי. כמו כן כוללת הסדרה גם מגוון מרקי לייט בטעמי ירקות, עוף, פטריות ואפונה.

מרק ירקות ירוקים נמס, 23 גרם ליחידה
מרק בטטה נמס, 23 גרם ליחידה
מחיר מומלץ לצרכן: 5.85 ש"ח בלבד לשתי יחידות.

מרק חומוס עשיר, אריזה בת 116 גרם
מרק עדשים כפרי, אריזה בת 124 גרם
מרק שעועית בשלושה צבעים, אריזה בת 109 גרם
מחיר מומלץ לצרכן: 9.35 ש"ח.

להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
כשר בהשגחת חרל"פ.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר