אסם מעלה קמפיין חדש לסדרת עוגות השמרים בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪

אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות השמרים הפופולרית שלה.
הקמפיין עולה לרגל השקת עוגות שמרים קראנץ' תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪.

בסרטון הטלוויזיה מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה אישה עם סינר במטבחה הביתי, ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם, כאשר הקריין ברקע מספק הוראות להכנת עוגת שמרים.
הקונדיטור אופה במרץ, בעוד האישה מסתבכת בהכנה ויוצרת ענן קמח ומתעטשת. הבצק נמתח לה בין האצבעות, היא מתייאשת ומציצה אל הקונדיטור שמרוצה מעצמו. האישה מורידה את הסינר ויוצאת מהתמונה, בעוד הקריין ממשיך ללמד את שלבי הכנת העוגה.

ההתמקדות עוברת לקונדיטור, כאשר להפתעתו האישה מופיעה במטבחו, מושיטה את ידה אל העוגה החמה וטועמת בחיוך. הקריין ברקע אומר "הממ על המתכון… או שאפשר פשוט להשאיר את זה למומחים של "עוגות הבית" כי עוגות שמרים זאת המומחיות שלנו".

סדרת עוגות השמרים של אסם כוללת מגוון עוגות, ביניהן עוגת שמרים שוקולד, עוגת שמרים עם אגוזים, עוגת שמרים עם פרג, עוגת שמרים שוקולד אגוז ועוגות שמרים קראנץ' החדשות בטעמים פרג ושוקולד.

הקמפיין ימשך כשבועיים וחצי בערוצים 2 ו- 10.

קרדיטים:
אסם:

מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.

גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאי: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.
פלנר מדיה: שרית חבר.










היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה