אסם מרחיבה את "הסדרה הירוקה" של קרקרים ותחליפי לחם עם "קרם קרקר 6 דגנים מלאים"

"קרם קרקר" החדש הינו מקור טוב לסיבים תזונתיים, לסידן ולויטמין D, המהווים מרכיבים חיוניים בשמירה על בריאות העצמות והשיניים. בנוסף, המוצר מכיל ויטמינים מקבוצת E ו-C נוגדי חימצון המסייעים בהגנה על שלמות התאים ורקמות הגוף

אסם ממשיכה להרחיב את "הסדרה הירוקה" של מוצרי הקרקרים ותחליפי הלחם האיכותיים, עם מוצר חדש: "קרם קרקר 6 דגנים מלאים" העשוי מתערובת דגנים מלאים הכוללת חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון, שיבולת שועל ודוחן.

ה"קרם קרקר" החדש הינו מקור טוב לסיבים תזונתיים, לסידן ולויטמין D, המהווים מרכיבים חיוניים בשמירה על בריאות העצמות והשיניים. בנוסף, המוצר מכיל ויטמינים מקבוצת E ו-C נוגדי חימצון המסייעים בהגנה על שלמות התאים ורקמות הגוף.

"קרם קרקר 6 דגנים מלאים" נמכר באריזה מטאלית, השומרת על טריות המוצר לאורך זמן. אריזת המוצר, כשאר הקרקרים ותחליפי הלחם של אסם, מעוצבת בצבעי ירוק המאפיינים את "הסדרה הירוקה" של מוצרי הקרקרים ותחליפי הלחם.

על גבי אריזת המוצר מופיע מידע מפורט בדבר ערכיו התזונתיים והתועלות שבצריכתו, כגון: מנה של שלושה קרם קרקר 6 דגנים מלאים מכילה 10% מהכמות המומלצת ליום של סיבים תזונתיים, סידן וויטמינים D, C ו-E. יחידה אחת של "קרם קרקר 6 דגנים מלאים" מכילה 36 קלוריות.

קרם קרקר 6 דגנים משווק באריזה של 300 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן 9 ₪ .
כשר בהשגחת הבד"צ.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר