אסם מרחיבה את פעילותה בתחום הלייט עם סדרת ממרחים 5% שומן – רק 19 קלוריות לכף ·

פיתוח הממרחים מופחתי השומן של אסם מתבסס על שורת חידושים בתחום טכנולוגיית המזון, המאפשרים הצגת מוצר טעים ובעל כמות קלוריות נמוכה משמעותית ממה שהוצע לצרכן עד כה

אסם מעמיקה את פעילותה בתחום הלייט, ומשיקה סדרת ממרחים בעלי 5% שומן בלבד, בטעמי אלף האיים ושום.

פיתוח הממרחים מופחתי השומן של אסם מתבסס על שורת חידושים בתחום טכנולוגיית המזון, המאפשרים הצגת מוצר טעים ובעל כמות קלוריות נמוכה משמעותית ממה שהוצע לצרכן עד כה, לדוגמא: כף אחת של ממרח אסם 5% שומן מכילה 19 קלוריות בלבד, לעומת 110 קלוריות בכף מרגרינה.

השקת ממרחי ה- 5% שומן בטעמים הינה המשך ישיר להצלחת מיונס 5% שומן ולסדרת רטבי הלייט, שהשיקה אסם בשנה האחרונה, ואשר זכו לקבלת פנים אוהדת מצרכנים. הממרחים החדשים ממשיכים לתת מענה לצורך הגובר בשוק למוצרים מופחתי שומן ולמודעות ההולכת וגדלה בקרב הציבור לתזונה נכונה.

מסקר שערכה אסם עולה, כי 83% מהציבור בישראל נוהג למרוח ממרח כלשהו על לחם או על תחליף לחם. למעלה מ- 50% מהציבור הם צרכנים "כבדים" של ממרחים: משתמשים בממרח כלשהו לפחות פעם ביום. על פי הסקר, הממרחים השכיחים ביותר הם חומוס וגבינה לבנה (42% נוהגים למרוח), במקום השני מככב ממרח השוקולד (21% נוהגים למרוח), ואחריהם צוינו ממרחי החמאה, הקוטג', סלט חצילים, מיונז, ריבה וטחינה.


לדברי ד"ר ברוריה טל, יועצת התזונה של אסם: "ממרחי 5% שומן, המופחתים באחוזי השומן ובעלי ערך קלורי נמוך, נועדו לתת מענה לצורך למרוח על הכריך ממרח עשיר במרקם ובטעם, גם למי ששומרים על תפריט מאוזן. ממרח 5% שומן נותן מענה של טעם עשיר, ותורם להפחתה משמעותית של צריכת השומן, ובמקביל להפחתה בצריכת האנרגיה. הממרחים מתאימים במיוחד למריחה על לחם עם חזה הודו או בקר דל שומן, גבינה צהובה לייט, אבוקדו, פסטרמה, טונה וביצה קשה."

את ממרחי 5% של אסם ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות, באריזות 250 גר'.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.7 ש"ח.

כשר בהשגחת הרב חרל"פ.























כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר