ארגון מגדלי הדגים בישראל יוצא במתקפה שיווקית ומציג את דג השף

דג בריכה טרי ובריא- 24 שעות מהבריכה לארוחה!

ארגון מגדלי הדגים בישראל יצא בקמפיין שיווק ופרסום לעידוד צריכת דגי בריכה טריים לשנת 2006, תחת הסיסמה: "דג בריכה טרי ובריא- 24 שעות מהבריכה לארוחה!".

את הקמפיין נבחר להוביל השף חיים כהן, שעל פי מחקר שנעשה על ידי מגדלי הדגים, נתפס בעיני הציבור כדמות המשכנעת ביותר בכל הקשור לתזונה.

הקמפיין של ארגון מגדלי הדגים יכלול, בנוסף ליחסי ציבור, גם את מיתוג הענף ומיתוג חנויות הדגים ופעילויות קד"מ מגוונות אחרות, אשר יבוצעו באחריות חברת מיקרומרקט מקבוצת "לניאדו תקשורת", המתמחה בשיווק מפולח.

במסגרת קמפיין מיתוג החנויות יוצבו בחנויות הדגים פוסטרים וסטנדים עם הלוגו החדש של הארגון והסלוגן המוביל.
בנקודות המכירה יוצעו ללקוחות מתכוני דגי בריכה טריים של השף חיים כהן, חומר כתוב על היתרונות הבריאותיים של דגי הבריכה, וחומרי הסברה כלליים על דגי הבריכה השונים: פורל, אמנון (מושט), קרפיון, מוסר, בורי, אדמונית וכסיף.

"בעלי חנויות הדגים משמשים כמשפיענים עיקריים על הצרכן בבחירת הדג שירכוש", מסביר יו"ר ארגון מגדלי הדגים, יואב חורין, "ולכן חשבנו שהשילוב בינם לבין שף מוביל ופופולרי ודגי בריכה טריים, עשוי לדבר אל ליבו של הצרכן ולסייע לו בבחירת הדג המועדף עליו. מצאנו בשף חיים כהן שילוב של חריצות ואנושיות, ובאמצעות המיתוג אנו רוצים לסייע לצרכן להפנים את הקשר שבין בריאות, טריות, הנאה וטעם, שכיום מודעים לו יותר ויותר צרכנים. ובעיקר להבין את היתרונות הבריאותיים שיש בצריכת דגים טריים".

רקע על השף חיים כהן
חיים כהן, אוטודידקט, פרץ לתודעת הציבור בישראל לאחר שבשנת 1985 פתח את מסעדת "קרן" המיתולוגית. הוא נחשב כיום לאחד השפים המובילים והפופולריים בארץ. במהלך השנים פיתח מטבח ייחודי, המשלב מוצרים מקומיים מזרח-תיכוניים במנות צרפתיות, אך הפופולריות שלו הגיעה לשיאה כאשר החל להגיש את תוכנית הבישול המצליחה "שום, פלפל ושמן זית".

מאז שמסעדת קרן נסגרה, בראשית 2003, עוסק כהן בייעוץ להקמת מסעדות. ביוון הוא יעץ להקמתה של מסעדת דגים, ובניו-יורק הקים את מסעדת "טאבון" שזוכה להצלחה גדולה ולביקורות מעולות. בנוסף הוציא לאור ספר בישול שזכה להצלחה עצומה – "חיים כהן מבשל", ובימים אלה הוא שוקד על סיום ספרו השני, הפעם במשותף עם חברו הטוב, ד"ר אלי לנדאו.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר