ארה"ב: מותג המשקאות החריפים סאות'רן קומפורט מעביר את כל תקציב המדיה שלו לרשת

מגבלות פרסום על משקאות חריפים בארה"ב אוסרות על היצרניות לפרסם בטלוויזיה הארצית, אלא רק בערוצי כבלים, בשעות לילה מאוחרות. לכן, באותן שעות ובאותן תוכניות מתחרים על תשומת ליבו של הצופה מספר רב של מותגי אלכוהול

יצרנית המותג סאות'רן קומפורט, בראון פורמן, תשקיע את כל תקציב המדיה שלו, כ-10 מיליון דולר, רק באינטרנט. זאת, לאחר שבשנה שעברה השקיע המותג 6 מיליון דולר מתוך תקציב של 8 מיליון דולר בפרסום בטלוויזיה בכבלים, ו-1.5 מיליון דולר במודעות מגזינים – שני אמצעי מדיה שלא יזכו השנה להנות ולו מדולר אחד.
כך מדווחת מעיין כהן  באתר www.140.co.il.

מגבלות פרסום על משקאות חריפים בארה"ב אוסרות על היצרניות לפרסם בטלוויזיה הארצית, אלא רק בערוצי כבלים, בשעות לילה מאוחרות. לכן, באותן שעות ובאותן תוכניות מתחרים על תשומת ליבו של הצופה מספר רב של מותגי אלכוהול. החלטת החברה להעביר את כל התקציב לאינטרנט תאפשר לה דריסת רגל בתוכניות שבטלוויזיה עצמה לא היתה יכולה להגיע אליהן. עם האתרים שיזכו להנות מהתקציב נמנים פייסבוק, הולו, ספין, fader, Pitchfork ו- Thrillist.

ההחלטה נבעה מרצון המותג, שבשנה האחרונה סבל מירידה במכירות, להתמקד בקהל צעיר גילאים צעיר – 21-29. עבור קהל זה, אמרה מנהלת השיווק של המותג בארה"ב, הפרסום בטלוויזיה הופך פחות ופחות אפקטיבי. עוד אמרה, כי היכולת להגיע למספר גדול של צופים בלי לבזבז כסף רב, הפך קשה יותר ויותר, וכי 10 מיליון דולר יקנו למותג דריסת רגל משמעותית באינטרנט ויכולת תמרון רבה. חברת המדיה של המותג היא יוניברסל מקאן, וסוכנות הקריאיטיב – Arnold Worldwide.

סאות'רן קומפורט יהיה מותג האלכוהול הראשון שיעשה שימוש בכלי פרסום חדשני בהולו המאפשר לצופה לבחור את המסר הפרסומי בו הוא רוצה לצפות.עם הפעילויות הנוספות של המותג במדיה הדיגיטלית ניתן למנות עמוד אוהדים בפייסבוק, חסויות והורדות שירים חינם בספין, חסות בפלייבוי, פרסום בתוכניות NBC כגון 30 רוק, המשרד וג'יי לנו ו"השתלטות" על נגן הווידאו בתוכניות פריים-טיים כגון CSI, 24 ואיך פגשתי את אמא.

www.140.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר